“Genuit og ekte”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. august 2020

Nok et fortreffelig måltid i Oslo mest autentiske italienske restaurant. Ypperlig mat og meget hyggelig og effektiv servering.

1  Takk, IngeS70

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Italia i Oslo. Topp service, meget god mat og ikke minst rødvin på topp. Vi storkoste oss og vil tilbake.

1  Takk, 725dagk
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hele familien fikk mat som falt i smak, og betjeningen var hjelpsom og oppmerksom. Gode rutiner som ivaretok smittevernreglene.

2  Takk, BislettBeboer
Anmeldt 18. august 2020

Vårt første besøk, men det blir helt sikkert flere! Så vennlig personale, effektiv og oppmerksom service hele tida og veldig god mat frister definitivt til gjentakelse.

1  Takk, 870hildeb
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig service, utmerket mat og alt i alt en nydelig opplevelse! Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, anjawL5825AN

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!