“Flott italiensk mat”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. oktober 2020

Har spist her flere ganger både privat og i jobbsammenheng. Fantastisk god italiensk mat med super service!

Kan virkelig anbefales!

2  Takk, jonasveiberg

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Alltid vært fornøyd med Ruffino, men denne gangen var maten helt magisk. Og når de samtidig har så god rødvin å by på, og veldig hyggelig service, ble det en riktig trivelig middag. Opplever også at smitteverntiltak ifb Covid-19 var veldig godt ivaretatt.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, KariN250
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Stappfull restaurant og mye å gjøre utgjorde ingenting på verken servicen eller maten. Absolutt verd et besøk.

1  Takk, 192runep
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Ankom litt før avtalt tid, men bordet var ferdig dekket. Gode smittevernstiltak. Bestilte to campari. Rødvin og forrett ble servert før vi såvidt hadde nippet til campariene. Den var utsøkt, bestående italienske delikatesser. Hovedretten var utsøkt, filet med gorganzola saus, men kunne nok vært noe varmere. Kan skyldes at vi ba de vente med å servere hovedretten. Konklusjon: Nydelig matopplevelse, en klar 5 stjerner, men hvorfor ha det så travelt?

2  Takk, arildrok
Anmeldt 13. september 2020

Lyst på ekte italiensk mat og vin? Da er dette stedet! Kjempegode forretter, som gjerne kan deles. Til hovedrett valgte min datter Filetto al Pepe rosa, og jeg Filetto al gorgonzola. Altså; biffen smeltet i munnen og sausene var himmelsk. Dessert...., søte drømmer fra Italia i disse Koronatider. Betjeningen er veldig serviceinnstilte, og gjør sitt ytterste for at alle gjestene skal trives.
Passer for alle!

2  Takk, LadyNorway

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!