“Middag”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Himmelsk mat, svære hyggelige mennesker som jobber der - perfekt blanding av ypperlig service og uformell prat. Anbefales på det varmeste!

Takk, anjawL5825AN

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og et barn som hadde tre retters. Ovnspanerte kamskjell til forrett var 10/10, det samme med spekemat- og ostetallerken. Signaturretten Spaghetti alle Ruffino skuffet oss noe, men vi ble positiv overrasket over risottoen og ikke minst Mezzulone ripiena som vi definitivt bestiller neste gang. Svært god service!

Takk, Road37434649295
Anmeldt 8. juli 2021

En restaurant som ikke skuffer.
Leverer topp kvalitet hver gang.
Her serveres mat du drømmer om lenge etter besøket.

Takk, larsaG2646LV
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat og vin, ypperlig service.
Vi booket bord også til påfølgende kveld.
Anbefales på det varmeste

Takk, 379ingvildj
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Indrefilet med trøffelsaus var en stor smaksopplevelse. Indrefilet med rosepeppersaus smakte også fortreffelig. Ostekaken til dessert var luftig og velsmakende. Fondanten falt også i smak. Svært god service. Koselig lokale ved slottet.

Takk, Johannes K

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!