“Italiensk drøm”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Akkurat som å være i Italia! Oppvartningen var upåklagelig og maten var autentisk. Jeg kommer tilbake hit allerede i morgen kveld!

Takk, 3katinkar

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Himmelsk mat, svære hyggelige mennesker som jobber der - perfekt blanding av ypperlig service og uformell prat. Anbefales på det varmeste!

Takk, anjawL5825AN
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to voksne og et barn som hadde tre retters. Ovnspanerte kamskjell til forrett var 10/10, det samme med spekemat- og ostetallerken. Signaturretten Spaghetti alle Ruffino skuffet oss noe, men vi ble positiv overrasket over risottoen og ikke minst Mezzulone ripiena som vi definitivt bestiller neste gang. Svært god service!

Takk, bergen_norway
Anmeldt 8. juli 2021

En restaurant som ikke skuffer.
Leverer topp kvalitet hver gang.
Her serveres mat du drømmer om lenge etter besøket.

Takk, larsaG2646LV
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat og vin, ypperlig service.
Vi booket bord også til påfølgende kveld.
Anbefales på det varmeste

Takk, 379ingvildj

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!