“Flott opplevelse!”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse fra A - Å. Meget godt utvalg av utmerkede Italienske viner. Fin atmosfære og dyktige kunnskapsrik servitør som bidro med gode innspill og forslag.

2  Takk, tlindstr

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et fantastisk besøk med en autentisk italiensk atmosfære. Maten er nydelig og de ansatte både vennlig og kunnskapsrike. Vi hadde også et medlem i følget som ikke kunne spise gluten, og det var ikke et problem for så og si alle retter kunne tilpasses, inkludert pastaen.

Besøket var en stor suksess og vi kommer gjerne tilbake

Takk, KristofferF67
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi hadde kamskjell, ravioli, indrefilet og ostekake. Fantastiske smaker. Topp service. Selvfølgelig kommer vi tilbake.

Takk, hanneasl
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Akkurat som å være i Italia! Oppvartningen var upåklagelig og maten var autentisk. Jeg kommer tilbake hit allerede i morgen kveld!

Takk, 3katinkar
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Himmelsk mat, svære hyggelige mennesker som jobber der - perfekt blanding av ypperlig service og uformell prat. Anbefales på det varmeste!

Takk, anjawL5825AN

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!