“Molto bene!”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi ble invitert av noen venner. Jeg skal være ærlig og si at når jeg sjekket opp stede på forhånd, ble jeg litt skuffet. Synes selve restauranten så litt "sliten" ut, MEN wow for et sted og for en matopplevelse!! Restauranten er veldig koselig med god atmosfære. Bildene rettferdiggjør ikke restauranten.

Maten var fantastisk god! Vi spiste bruschetta, carpaccio og asparges surret i pancetta til forrett, og fylte ravioli med trøffelolje til hovedrett - nydelig mat!

Veldig, veldig bra service! Kelneren var super hyggelig og veldig dyktig.

Dette stede burde man virkelig gi besøke - vi skal helt klart tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, camillaparken

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Flott og behagelig lokale!
Dyktige servitører med god kunnskap og anbefalinger på vin.
Mat og drikke i toppklasse!
Stort vinkart!

Takk, svein_63
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse fra A - Å. Meget godt utvalg av utmerkede Italienske viner. Fin atmosfære og dyktige kunnskapsrik servitør som bidro med gode innspill og forslag.

2  Takk, tlindstr
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Et fantastisk besøk med en autentisk italiensk atmosfære. Maten er nydelig og de ansatte både vennlig og kunnskapsrike. Vi hadde også et medlem i følget som ikke kunne spise gluten, og det var ikke et problem for så og si alle retter kunne tilpasses, inkludert pastaen.

Besøket var en stor suksess og vi kommer gjerne tilbake

Takk, KristofferF67
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi hadde kamskjell, ravioli, indrefilet og ostekake. Fantastiske smaker. Topp service. Selvfølgelig kommer vi tilbake.

Takk, hanneasl

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!