“Middag på Ruffino”

Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. september 2021

Vi kom en fredag kveld og var heldige å få et ledig bord en time. Det er den bedste italienske mat utenfor Italia vi noen gange har smakt. I tillegg veldig bra betjening. Vi kommer helt sikkert igjen.

Takk, tinnai2017

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat i hyggelige omgivelser. De ansatte gir god service fra du kommer inn døren - vi kommer igjen! Raviolien må prøves!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Jeppe U
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi ble invitert av noen venner. Jeg skal være ærlig og si at når jeg sjekket opp stede på forhånd, ble jeg litt skuffet. Synes selve restauranten så litt "sliten" ut, MEN wow for et sted og for en matopplevelse!! Restauranten er veldig koselig med god atmosfære. Bildene rettferdiggjør ikke restauranten.

Maten var fantastisk god! Vi spiste bruschetta, carpaccio og asparges surret i pancetta til forrett, og fylte ravioli med trøffelolje til hovedrett - nydelig mat!

Veldig, veldig bra service! Kelneren var super hyggelig og veldig dyktig.

Dette stede burde man virkelig gi besøke - vi skal helt klart tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, camillaparken
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Flott og behagelig lokale!
Dyktige servitører med god kunnskap og anbefalinger på vin.
Mat og drikke i toppklasse!
Stort vinkart!

Takk, svein_63
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse fra A - Å. Meget godt utvalg av utmerkede Italienske viner. Fin atmosfære og dyktige kunnskapsrik servitør som bidro med gode innspill og forslag.

2  Takk, tlindstr

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!