“Italiensk stemning”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021

Super fin restaurant, med svært god mat. Vi hadde 3 - retter og alt sammen smakte nydelig. Hyggelig betjening, og intressante bilder på veggene. Vi gikk her pga god omtale på tripadvisor, men ble i tvil da verken hjemmeside eller facebooksiden ikke var oppdatert. Besøket var absolutt verdt det, og vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, kristine_eike

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her ved flere anledninger ved nesten alle bsk i Oslo. Alltid god mat, topp kvalitet på råvarer, hyggelig atmosfære og betjening! Beste italienske, uten tvil!

Takk, 870anitah
Anmeldt 12. september 2021

Vi kom en fredag kveld og var heldige å få et ledig bord en time. Det er den bedste italienske mat utenfor Italia vi noen gange har smakt. I tillegg veldig bra betjening. Vi kommer helt sikkert igjen.

Takk, tinnai2017
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat i hyggelige omgivelser. De ansatte gir god service fra du kommer inn døren - vi kommer igjen! Raviolien må prøves!

Takk, Jeppe U
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi ble invitert av noen venner. Jeg skal være ærlig og si at når jeg sjekket opp stede på forhånd, ble jeg litt skuffet. Synes selve restauranten så litt "sliten" ut, MEN wow for et sted og for en matopplevelse!! Restauranten er veldig koselig med god atmosfære. Bildene rettferdiggjør ikke restauranten.

Maten var fantastisk god! Vi spiste bruschetta, carpaccio og asparges surret i pancetta til forrett, og fylte ravioli med trøffelolje til hovedrett - nydelig mat!

Veldig, veldig bra service! Kelneren var super hyggelig og veldig dyktig.

Dette stede burde man virkelig gi besøke - vi skal helt klart tilbake!

Takk, camillaparken

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!