“Hyggelig italiener”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Til tross for fullsatt restaurant, fikk vi et rolig bord. Rask og vennlig betjening. Maten er deilig, klassisk italiensk. Det er avslappende og hyggelig å spise på Ruffino. Man får mye god mat for pengene.

Takk, Tove K

Anmeldt 21. september 2021

Super fin restaurant, med svært god mat. Vi hadde 3 - retter og alt sammen smakte nydelig. Hyggelig betjening, og intressante bilder på veggene. Vi gikk her pga god omtale på tripadvisor, men ble i tvil da verken hjemmeside eller facebooksiden ikke var oppdatert. Besøket var absolutt verdt det, og vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, kristine_eike
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her ved flere anledninger ved nesten alle bsk i Oslo. Alltid god mat, topp kvalitet på råvarer, hyggelig atmosfære og betjening! Beste italienske, uten tvil!

Takk, 870anitah
Anmeldt 12. september 2021

Vi kom en fredag kveld og var heldige å få et ledig bord en time. Det er den bedste italienske mat utenfor Italia vi noen gange har smakt. I tillegg veldig bra betjening. Vi kommer helt sikkert igjen.

Takk, tinnai2017
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat i hyggelige omgivelser. De ansatte gir god service fra du kommer inn døren - vi kommer igjen! Raviolien må prøves!

Takk, Jeppe U

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!