“Fantastico🥰”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. oktober 2021

Helt magisk, maten, vinen, servicen var helt vidunderlig. Litt støy i lokalet, men det gir enda mer italiensk følelse. Anbefaler alle å ta en tur til Ruffino

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Stagerup

Anmeldt 30. september 2021 via mobile enheter

Riffino leverer til topp karakter. Det er bare en nytelse å spise her. Nærmere Italia kommer en ikke.Kommer snart tilbake.

Takk, justvik2016
Anmeldt 28. september 2021

Etter et besøk på ChatNoir skulle vi avslutte bursdagsfeiringen her. Vi var utrulig spente. Vi kom inn i en sjarmerende, litt rustikk restaurant, med hvite duker og hyggelig betjening. Maten var upåklagelig, og vinen fantastisk. Hit skal vi flere ganger!!

Takk, 686tines
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde i lang tid sett fram til å spise på dette stedet. Endelig var anledningen der Forventningene var enorme etter gode anmeldelser, og vi elsker italiensk mat. Skuffelsen ble enorm, forventningene ble på ingen måte innfridd. Servicen var under pari fra en stakkars servitør som var stresset og overarbeidet. Maten var også gjennomsnittlig, og langt fra våre forventninger. Hen hang toeren i lufta. I tillegg så et støyende lokale med, etter min mening, negativ energi.
Konklusjonen er at dette holder ikke sjarmløst og for lav kvalitet på maten.

Takk, torel708
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat i en hyggelig atmosfære og med god service. Kan man egentlig ønske mer?
Godt utvalg av vin og uforglemmelige pastaretter.

Takk, huldat2015

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!