“Fantastiske Ruffino”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. oktober 2021

Ruffino er en restaurant som kan anbefales på det sterkeste. God italiensk mat og utrolig god italiensk vin. Vi ble ønsket velkommen i døra og anvist bord. Servitøren var stadig ved bordet og spurte om det var noe vi trengte, og om vi var fornøyd. Lokalet er veldig koselig, og vi fikk en liten følelse av å være i Italia. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 791oddv

Anmeldt 3. oktober 2021 via mobile enheter

Meget bra atmosfære.
Hyggelig sted og service v vårt bord. Hovmester noe mutt- men så han hadde herlig oppsyn m betjeningen.
Overordnet bra mat, men en av oss som bestilte fisk- fikk kald fisk. Meget bra utvalg med vin på glass- spesielt røde.

Takk, Tsr1507
Anmeldt 3. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i fantastiske omgivelser med verdens beste italienske familie som får deg til å føle at du er i Italia .
Anbefales på det varmeste !
Tusen,tusen takk for oss.

Frode R

Takk, Frogsy
Anmeldt 2. oktober 2021

Helt magisk, maten, vinen, servicen var helt vidunderlig. Litt støy i lokalet, men det gir enda mer italiensk følelse. Anbefaler alle å ta en tur til Ruffino

Takk, Stagerup
Anmeldt 30. september 2021 via mobile enheter

Riffino leverer til topp karakter. Det er bare en nytelse å spise her. Nærmere Italia kommer en ikke.Kommer snart tilbake.

Dato for besøk: september 2021
Takk, justvik2016

Reisende som så på Ruffino Ristorante Italiano, så også på

Har du vært i Ruffino Ristorante Italiano? Del dine erfaringer!