“Veganer”
Anmeldelse av Soho Urban Eatery

Soho Urban Eatery
Bestill på internett
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å spise her, selv om du ikke skal innom oslo city, så er denne kafen verdt ett besøk.
De lager ferske smørbrød med vegansk pålegg på bestilling, ellers har de noe påsmurt. Men det jeg vil skryte mest av var de fantastiske kanelsnurrene og skolebollene. Jeg kunne spist 100 skoleboller!! Så gode var de. Ta turen innom, du kommer ikke til å angre

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 308ragnhilds
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Var her med min søster, var imponert over en slik plass inne på et kjøpesenter. Det er så koselig, servicen var kjempe god. Maten var også amazing!Fantastiske smakskombinasjoner og flott anrettet! :) Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, stinebnes
Anmeldt 13. mai 2019

Supert sted for en liten matbit. Overraskende godt, og ikke minst koselig til å være på et kjøpesenter. Pluss for godt utvalg for vegetarianere og veganere! Spiste noen veganske pannekaker og en smoothie bowl som var veldig godt.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jannekake
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Flott liten kaffeplass på Oslo S. Helt grei mat og kjempegod kaffe til greie priser. God mulighet til å arbeide siden det er god plass og mindre støy Ann andre steder på Oslo S.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Rune1973

Reisende som så på Soho Urban Eatery, så også på

Har du vært i Soho Urban Eatery? Del dine erfaringer!