“Nydelig pizza ”
Anmeldelse av Pizza Uno Fezo

Pizza Uno Fezo
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Her har vi en av byens absolutt beste pizza og meget hyggelig eier som alltid smiler og gir super god service.

Dato for besøk: september 2020
Takk, SondreVegardF

Anmeldt 29. april 2020 via mobile enheter

Det var en veldig hyggelig mann som jobber der, utrolig god pizza! Dette stedet anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, eliseviktoria
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Jeg er her minst en gang i uken!! Jeg synes pizzaen er en av de beste jeg har smakt, og betjeningen er utrolig hyggelig!! Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Kristin F
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Etter å ha vært 3 ganger på Pizza Unofezo har dette blitt en favoritt! Mannen som jobber der er alltid hyggelig og pratsom! Pizzaene er store og tynne, og han kjører på med masse godt fyll. Favorittene så langt er 35 og 40! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ingridv1996
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza med tynn, sprø bunn og passe mye fyll med gode smaker. Valgte størrelse medium og det var rikelig med to pizzaer for tre personer.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, BislettBeboer

Reisende som så på Pizza Uno Fezo, så også på

Har du vært i Pizza Uno Fezo? Del dine erfaringer!