“Hyggelig, pent og utrolig god mat ”
Anmeldelse av Restaurant Einer

Restaurant Einer
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste 4 retters vegetar mat. Det var utrolig godt og spennende! Veldig hyggelige servitører og veldig god vin og jus til maten! I tillegg er lokalet veldig fint! Anbefales!

1  Takk, 590ragnhildh

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Et stort gjeng jenter lager mye støy. Svært lite i vinglassene på vinmenyen. Hadde forventet mer for 170,- pr glass. Rettene var greie, bortsett fra svinekjøttet som var rent fett.

Takk, Hiannen
Anmeldt 23. november 2018

Ganske ny restaurant av folk med bakgrunn fra flere topprestauranter. Dette viser igjen i ambisjonsnivået på alle måter.

Flott service fra en kommer inn og nesten svinger innom kjøkkenet på vei inn i restauranten til en hilser på kokkene på hjem igjen.

Faste menyer som er sammensatt av sesongens beste råvarer. Ganske "enkle" retter, men av topp kvalitet! Kunnskapsrik servitør med gode vinvalg gjennom hele måltidet.

Ligger i et veldig gammelt bygg som er pent pusset opp og skaper en behagelig og hyggelig atmosfære.

Totalt sett leverer Einer på alle områder!

Takk, arild1976
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Først siden det er så mange kommentarer om lite vin per servering med vinpakken. Jeg er ikke enig, det var perfekt mengde vin.
En skal tross alt spise 6 retter, og prisen er ikke høy eller porsjonene små i forhold til andre sammenlignbare alternative restauranter. De fleste glassene var store, og da ser en passe mengde vin lite ut.
Mat og vin var perfekt balansert/forsterket, bortsett fra rødvinen til hovedretten. Det var litt for mye tanniner ift hovedretten på den vegetariske 6 retter.
Maten var fantastisk, og gøy å kunne få et så godt vegetarisk alternativ i Oslo.
Porsjonene med mat var også perfekte, det er sjelden vi ikke lar noe mat stå igjen etter en 6+ retters, men vi var gode og mette da vi gikk.
Noen små minus ved støynivået, og at ingen spurte om de skulle ta glasset med rødvinen som ikke ble drukket helt opp. Når et glass settes bort på kanten av bordet, er det fordi en ikke har tenkt å drikke det :-). Rødvinen passet definitivt ikke til desserten eller til kaffen, så hvorfor la det stå?
Det er også første restaurant i denne klassen vi har vært på som ikke serverer en god espresso. Filterkaffen var god den, men har ikke samme effekt som avslutning som er perfekt espresso.

Takk, LEMOR
Anmeldt 18. oktober 2018

Fin atmosfære hvor du nesten går kjøkkeninngangen. Et gammelt bygg med sjel, hvor det var en vellykket innredning for restaurantdrift. Det eneste minuset er at det - som på alt for mange restauranter - blir for mye støy. Noen enkle og effektive tiltak burde vært gjort allerede ved planlegging/ombyggingen.
Maten og vinen var god og flott presentert. Betjeningen veldig serviceminded og visste alt som var verdt å vite om båd ematen og vinen. Vi valgte 4-retters meny, og det ble nok mat selv om porsjonene var relativt små. Det gode surdeigsbrødet var til god hjelp.

Takk, Geir M

Reisende som så på Restaurant Einer, så også på

Har du vært i Restaurant Einer? Del dine erfaringer!