“Nydelig mat, fin atmosfære og super service ”
Anmeldelse av Restaurant Einer

Restaurant Einer
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Jeg kan anbefale Restaurant Einer på det varmeste! Maten er nydelig, og virkelig verdt pengene. Vi følte oss veldig godt ivaretatt av de ansatte, og fikk gode vin-råd, forklaringer osv. Vi var der på en tirsdag, og det var rolig og behagelig stemning. Det beste vi har opplevd av vegetarmat i Oslo!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MarteFris

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

En flott kveld på restaurant Einer.
Først og fremst takket være fantastisk service.
Vi ble ringt opp, etter å ha ringt for å booke bord uten å få svar. Svært få restauranter som tar seg tid til å ringe opp, og det var avgjørende for at vi endte opp på dette flotte stedet.

I det vi ankom, ble vi møtt av smilende kokker.
Jeg spiste kjøttmenyen, og kjæresten min spiste vegetarisk. Enkle, flotte retter med spennende råvarer.
Passe mengde, og gode retter.

Det som gjør Einer er ikke maten, men folkene som jobber der. Absolutt alle var fantastiske, selvom noen få av rettene skuffet.

Takk, 237larsd
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste 4 retters vegetar mat. Det var utrolig godt og spennende! Veldig hyggelige servitører og veldig god vin og jus til maten! I tillegg er lokalet veldig fint! Anbefales!

1  Takk, 590ragnhildh
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Et stort gjeng jenter lager mye støy. Svært lite i vinglassene på vinmenyen. Hadde forventet mer for 170,- pr glass. Rettene var greie, bortsett fra svinekjøttet som var rent fett.

Takk, Hiannen
Anmeldt 23. november 2018

Ganske ny restaurant av folk med bakgrunn fra flere topprestauranter. Dette viser igjen i ambisjonsnivået på alle måter.

Flott service fra en kommer inn og nesten svinger innom kjøkkenet på vei inn i restauranten til en hilser på kokkene på hjem igjen.

Faste menyer som er sammensatt av sesongens beste råvarer. Ganske "enkle" retter, men av topp kvalitet! Kunnskapsrik servitør med gode vinvalg gjennom hele måltidet.

Ligger i et veldig gammelt bygg som er pent pusset opp og skaper en behagelig og hyggelig atmosfære.

Totalt sett leverer Einer på alle områder!

Takk, arild1976

Reisende som så på Restaurant Einer, så også på

Har du vært i Restaurant Einer? Del dine erfaringer!