Expedia.comUSD 112
TripadvisorUSD 112
Trip.comUSD 120
ZenHotels.comUSD 112
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Kom tidlig 0900, fikk sjekket inn tidlig da de hadde ett ledig rom. Veldig godt etter å ha kommet med nattoget å kunne ta seg en hvil.

Rommet var greit med plass på, rent og ryddig. Overraskende stille med tanke på hvor sentralt det var.

Frokosten ble servert på en restaurant over veien. Helt ok mat, noe spesiellt utvalg, tynn kaffe.

Takk, andreassJ3047NW
Discover820310, Daglig leder på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære, andreassJ3047NW.
Tusen takk for din fine og dekkende tilbakemelding.
Det gleder meg å se at produktet vårt falt i smak, og at våre ansatte hadde mulighet til å imøtekomme deres ønske om tidlig innsjekk.
Jeg tar tilbakemeldingene rundt frokosten videre til ansvarlig for restauranten, og jeg håper dette vil føre til god og sterk nok kaffe heretter.

Velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Oslo.

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Dette var første besøket vårt på dette hotellet. Det var sentralt, og veldig pent.
Vi kom veldig tidlig på innsjekkings datoen (i 9 tiden), men vi fikk rom med en gang. Noe vi setter utrolig pris på! Etter å ha reist hele natten. Rommet var kjempe fint og stort! Og er det noe jeg virkelig setter pris på så er det stikkontakt rett ved sengen. Og det var det på begge sider!
Men dessverre noe trekk for at frokosten ikke var noe særlig, og at tvn på rommet ikke fungerte. Dessverre sa vi ikke i fra da vi var bare så vidt 1 døgn her.
Men hotellet anbefales!

1  Takk, klllk

KaritaL_13,
tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fyldig og dekkende tilbakemelding på ditt opphold her hos oss.
Det gleder meg stort å se at du satte pris på hotellet, rommet og vår service. Takk for fine ord!
Det er selvsagt beklagelig at du oppfattet frokosten som ikke tilstrekkelig bra nok. Vi arbeider konstant med å forbedre vårt produkt, så det ville være fint om du neste gang deler dine erfaringer med vårt personell, slik at vi enklere kan gripe fatt i eventuelle feil og mangler. Jeg er litt usikker på hvilke problemer du opplevde med tv på rommet, og jeg kan ikke annet enn å beklage om denne ikke fungerte optimalt.

Jeg håper du velger oss også for ditt neste besøk til Oslo.

Ha en riktig fin dag!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Å kommentere på trip Advisor er ikke min sterkeste side!

Verdandi er et koselig, stortlite Hotel med en helt egen smak og stil, jeg liker det! Personalet er det ingenting å klage på og maten, fortreffelig ☺️

Jeg som bor ofte på Hotel trenger ikke store greiene, jeg trenger det enkelt, gode å hjemmekoselige, med litt dryss på toppen.

Det klarer Hotel Verdandi veldig godt!

Kommer gjerne igjen, til mitt andre «hjem» ❤️

Takk, A5108HYalexanders
Discover820310, Daglig leder på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære A5108HYalexanders,
tusen takk for at du har tatt deg tid til å komme med en så detaljert og rosende tilbakemelding, det betyr mye for oss!
Vi er svært glade for å se at vårt produkt faller i smak, og vi håper du snart sjekker inn igjen på ditt "andre hjem".

Med varm hilsen,

Anmeldt 31. oktober 2018

Et flunke nytt hotell svært sentralt i Oslo skulle være et sikkerstikk, men jeg sitter igjen med blandede følelser. Jeg ser jo at det å lage hotell i et gammelt bygg ikke alltid er helt lett, noe som først og fremst går ut over planløsningen. Nå hadde jeg valgt et "billig" rom, så jeg forventet selvsagt ikke det helt store, men likevel var rommet helt på grensen av det som akseptabelt. Minimalt møblert,- ikke en gang en liten pult eller en stol å sitte i, eller et skap å henge klær i.

Største skuffelsen var likevel frokosten som foregikk i en "restaurant" rett over gata. Er ingen tilhenger av de store, gedigne og overfylte frokostbufféer, slett ikke, men dette var faktisk stusselige greier. Slike frokostbord er jeg vant med på små hoteller og overnattingssteder i de ytterste utkanter, men til å være Oslo sentrum var dette for dårlig.

Min opplevelse var at hotellet var helt ok hvis man bare skal sove der og ikke annet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, SA_Travel_MN
Discover820310, Daglig leder på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Kjære SA_Travel_Mn,
tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en så fyldig tilbakemelding på ditt opphold her hos oss på Hotel Verdandi Oslo.
Det er selvsagt trist å se at vårt produkt beklageligvis ikke falt helt i smak hos deg. Våre comfort standard rom er som du selv sier relativt små, de er ca 10m2 og er vel beskrevet i alle bookingkanaler. Vi har lagt vekt på at selv våre comfortrom skal inneholde samme standard og tilbud som våre litt mer oppgraderte rom. Det en garderobeløsning med hyller samt et lite skrivebord. Jeg er litt usikker på hvilket rom du kan ha bodd på dersom du har opplevd disse møblene som manglende.

Vi er klar over at vårt valg ved å legge frokosten til vår restaurant på andre siden av gaten, er noe som kanskje ikke appelerer til alle kundegrupper. Vi har derfor lagt veldig vekt på at våre lokaler i Restaurant Foodie skal fremstå som innbydende, og at vår frokost skal holde samme kvalitet som øvrige hoteller i tilsvarende klasse som vårt. Jeg kan ikke annet enn å beklage at vår frokost og lokaler ikke falt i smak hos deg. Når dette er sagt, håper jeg du fikk en god natts søvn, og at du fant produkter på vår frokostbuffet som ga deg en god start på dagen.

Ta gjerne en titt på våre hjemmesider for mer informasjon om våre øvrige rom, jeg er helt sikker på at du vil finne noe som passer mer til ditt behov og forventninger om du neste gang velger en av de øvrige romtypene våre.

Ha en riktig fin dag videre, og velkommen tilbake til oss.

General Manager

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

3 netter på stort fint familierom. Nytt, Rent og fint.
Hyggelig betjening som hjalp oss å tørke klær i tørketrommel. Takk
Veldig sentralt og bra. Mye støy på kveld/ natt fra utesteder rundt
Frokost i nabobygg var enkel og grei. Fult og lite plass. Manglet frukt, EGG og BACON.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lill-Iren R
Discover820310, Daglig leder på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

kjære lellyroest,
tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så fyldig og fin tilbakemelding på ditt opphold her hos oss på Hotel Verdandi Oslo.
Det gleder med å se at produktet vårt falt i smak, og det gleder meg å se at våre ansatte gjorde et bra inntrykk på deg.
Jeg kan ikke annet enn å beklage at var litt støy fra utestedene i nærområdet, vi har god dialog med våre naboer, og lover å ta dine tilbakemeldinger rundt dette videre.

Vi ønsker deg en riktig fin dag videre,og velkommen tilbake til oss.
General Manager