Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fin natt på hotel Verdandi. Rene rom med gode senger og skikkelig trykk i dusjen.

Rommene er små, men rene og pene.
Frokosten på Foodie like over gata var god, med bacon, og hele stedet har en god atmosfære.

1  Takk, Ingrid T
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Første helg i Oslo siden coronaviruset stengte Norge. Hoteller ble prøvd for første gang. Vi prøvde ett av de minste rommene. 2 enkeltsenger var det det var plass til. Men til ca 1100 kroner inklusiv parkering under hotell er det helt greit. Hyggelig betjening. Trist at vi ikke fikk testet vanlig frokost for den posen med mat var veldig trist. Kommer nok tilbake hvis prisnivå holder seg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 253knuth
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved Nationaltheatret og har en perfekt beliggenhet i forhold til avstand til både gågate og aker brygge. Hotellet virker nytt eller nyoppusset. Veldig rene og koselige rom. Veldig hyggelige personale! Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, ingvildlillehov
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Lite, koselig hotell med hyggelig betjening og god atmosfære. Rommene er små, men det gjør ikke noe da vi bare sover der. Det eneste jeg har å pirke på er at frokosten er på nabohotellet. Hotel Verdandi anbefales om man vil bo sentralt med gåavstand til det meste.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Gurianne
HotelVerdandi, Manager på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det betyr masse for oss!

Om man 'bare trenger et sted å sove' er jo våre økonomirom og standardrom helt ypperlige, og jeg er glad for å høre at dere fikk utnyttet beliggenheten vår :--) Vi håper å se dere på Hotel Verdandi Oslo igjen ved neste anledning.

Anmeldt 29. januar 2020

Fine og rene hotellrom, det er ganske smått og litt vrient å forstå hvor parkeringen er uten å snakke med de i resepsjonen. Måtte betale ekstra for parkering.
God frokost (uten bacon, bare så det er sagt) og hyggelig personale. Egentlig får man alt man trenger av et hotell i Oslo hvis man i hovedsak er opptatt av å oppleve Oslo, veldig sentralt og gåavstand til det meste.
Termostat på rommene noe som er et stort +.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Soeida
HotelVerdandi, Manager på Hotel Verdandi Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Hei,

Tusen takk for at dere bodde hos oss og for hyggelig tilbakemelding om både hotellet og våre ansatte, det setter vi stor pris på!

Og så er vi veldig glade for å kunne tilby parkeringsplasser midt i Oslo sentrum til bare 350 NOK per natt og holder porten lukket for å ha kontroll på hvem som kommer og går der nede :--)

Vi håper å se dere på Hotel Verdandi ved neste anledning, og ønsker dere en god helg!