TripAdvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Søk

“Smakte godt, virket "ekte"”
Anmeldelse av Det Indonesiske Kjøkken

Det Indonesiske Kjøkken
Bestill på internett
Anmeldt 10. september 2019

BELIGGENHET: I Storgata rett ved siden av McDonalds og på hjørnet av Strøget-passasjen. Noe slitte lokaler og litt mørkt (ikke så mye dagslys).
MAT: Veldig bra, virket "ekte" indonesisk og hjemmelaget. Helt greie priser og normalt bra service.
ANNET: Minimalt utvalg av salater. Helt ok for meg, og salater får man jo overalt ellers. Men de serverer selvfølgelig grønnsaker.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Turistsjef-Johansen

Anmeldt 24. juli 2019

veldig god autentisk mat og fantastisk betjening! Lokalene er minimale og slitte, men er helt iht de stedene jeg var i Indonesia. maten var sterk, men ikke for sterk, mange deilige smaker.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, out_travelling
Anmeldt 21. januar 2019

Eg spiste bare ein lett lunsj der, med maiskaker, ris og te, men eg gleder meg til å komme tilbake og prøve noko større. For maten var svært god, beteninga var hyggeleg og atmosfæren deilig avslappa.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TrondS456
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat med autentisk hjemmelagede sauser. Nudlene er de beste jeg har smakt og tar turen igjen:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LudocicSn
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Rimelig indonesisk mat. Smaken var indonesisk. Godt krydret, men ikke sterkt.Lite lokale, men ok å sitte der. Sentral plassering i Storgata.

1  Takk, 428olavv

Reisende som så på Det Indonesiske Kjøkken, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Det Indonesiske Kjøkken? Del dine erfaringer!