“Jeg elsker deres ostekake”

Døgnvill Burger Bjørvika
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Døgnvill Bjørvika er den siste i rekken av dagens totalt fem Døgnvill-restauranter. Den ligger plassert rett ved Oslo S, bak Operaen, og spesialiserer seg på å servere høykvalitetsburgere i en klassisk restaurant-setting. Hos Døgnvill er det spesielt fokus på overlegen service, mat laget på de beste råvarer og en lun og deilig atmosfære.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Jeg elsker deres ostekake og kaffe. Burgere og alt annet er også veldig gode. Alltid topp service og god mat. Uansett om det er på Aker Brygge, Bjørvika eller Vulkan får du fantastisk service og topp kvalitet på mat. Anbefales.

2  Takk, Solaskinner
Tarje H, Eier på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Så hyggelig å høre! Ostekaken vår er vi veldig stolte av så det var ekstra trivelig å høre. Jeg skal ta det videre til Panos (kokk) Mvh Tarje

Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Post Corona - herlig hamburgere!!

Samfunnet er i ferd med å åpne, kom dere ut på restaurant!! Meget tøff bransje for tiden. Rett og slett nydelige hamburgere som smakte ekstra i disse tider. Vi har smakt mange hamburgere i inn og utland. Disse var saftige, smaksrike, god kvalitet, value for money. Søt service og fokus på smittevern. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, 1bentel
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mai 2020

Hjertelig takk for så hyggelig tilbakemelding, Bente! Kjekt å høre at burgerne falt i smak :)

Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

I Døgnvills romslige og moderne lokaler i Bjørvika får du meget god og hyggelig service av personalet. Hamburgeren vi spiste var meget smakfull og ikke overlesset med tilbehør som man ikke trenger. Egen skål med fries, som kanskje var vel mye saltet. En god burgeropplevelse.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Offisersbladet
KristineA506, Marketing på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hjertelig takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding i etterkant, E H Claus! Kjekt å høre at besøket sto til forventningene :) Vi tar til oss kommentaren om fries. Velkommen tilbake!

Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 23. februar 2020

Som vanlig god burger! Betjeningen er alltid hyggelig og følger bordene godt opp. Maten kommer raskt og svarer til forventningene.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 376katrinee
KristineA506, Marketing på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Tusen takk for besøket og for så hyggelig tilbakemelding i etterkant, Katrine! Så kjekt å høre at besøket levde opp til forventningene :-) velkommen tilbake!

Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Maten var grei, men serveringen var helt håpløs. Gikk greit å bestille og burgeren kom relativt fort, men pommes frites og løkringer som vi hadde bestilt lot vente på seg. Vi måtte etterlyse dette flere ganger før det dukket opp. Når vi prøvde å bestille noe mer å drikke ble det bare surr igjen så vi ga opp og gikk et annet sted.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 745terjet
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei! Tusen takk for besøket og for tilbakemeldingen din i etterkant. Her har det åpenbart gått skikkelig galt og det beklager vi på det sterkeste. Vi skal selvfølgelig undersøke dette nærmere med en gang, for sånn skal det ikke være hos oss. Har du anledning til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med dato og cirka tidspunkt for besøket ditt?

Vi beklager igjen så mye for dette, og vi lover å komme til bunns i hva som har gått galt i logistikken hos oss. Tusen takk for at du sier ifra. Jeg håper at jeg hører fra deg med dato og tidspunkt.

Med vennlig hilsen Kristine i Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Bjørvika, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Bjørvika? Del dine erfaringer!