“Fødselsdag feiring med familien!”

Døgnvill Burger Bjørvika
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Døgnvill Bjørvika er den siste i rekken av dagens totalt fem Døgnvill-restauranter. Den ligger plassert rett ved Oslo S, bak Operaen, og spesialiserer seg på å servere høykvalitetsburgere i en klassisk restaurant-setting. Hos Døgnvill er det spesielt fokus på overlegen service, mat laget på de beste råvarer og en lun og deilig atmosfære.
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Et flott sted å feire familie fødselsdag! God mat for alle munner! Hyggelig og oppmerksom personalet. Jeg tror hun het Anja , i hvert fall bidro hun til en lett og god stemning. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, BAARDSETH
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Tusen takk for at dere valgte å feire bursdagen hos oss! Og tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde oss - det setter vi stor pris på - Ønsker dere en fortsatt riktig god dag!

Med vennlig hilsen
Tarje/Døgnvill

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Beste burger måltid så langt! Veldig god service. De yngste var også veldig fornøyd, spesielt med milkshaken. Kommer tilbake garantert!

Takk, KF605
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Så hyggelig å høre - tusen takk for besøk og for at dere tok dere tid til å dele - håper vi ser dere igjen snart!

Med vennlig hilsen
Tarje
Døgnvill

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige burgere.
Ble tatt imot med åpent hjerte. Utadvendt og hyggelig servitør som fikset og ordnet det vi trengte.

Vi var 4 voksne og 4 barn. Noen med spesielle behov matveien. Alt ble ordnet uten problemer.
Ungene fikk tegnesaker mens man ventet pø maten.

Kul greie med ølforslag til hver meny. Passet godt sammen.

Takk for en bra opplevelse.

Takk, 5bj_rnars
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Det dere beskriver er akkurat slik vi ønsker at gjestene våre har det hos oss. Tusen takk for at dere deler - og tusen takk for veldig hyggelig besøk - håper vi ses igjen snart !

Mvh Tarje

Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Var innom her i helgen. Sjeldent jeg blir så fornøyd med både mat og service som jeg var da jeg var og besøkte dere. Hun blonde med blå øyne og blondt hår som gikk med en bum på toppen, trenger en ekstrem skryt for hvor flink og dyktig hun var. Og ikke minst utrolig god mat

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 553emilb
Kristine A, Markedsføring på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Tuusen takk for så hyggelig tilbakemelding, Emil!! Det setter vi enormt stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake:)

Kristine i Døgnvill

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

God burger, men styr unna kyllingvingene. Fullstendig ødelagt av altfor mye saus, i tillegg ikke spesielt saftige.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, torped
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger Bjørvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Torbjørn! Tusen takk for besøket og for tilbakemelding i etterkant, det setter vi stor pris på :) Leit å høre at kyllingvingene ikke sto til forventningene. De skal ha passe med saus og selvfølgelig være saftige, så her må vi beklage at noe har gått galt. Om du har lyst og mulighet, send gjerne en mail til meg på kristine.angvik@dognvillburger.no med dato og cirka tidspunkt for besøket ditt, så får vi sett nærmere på dette.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Reisende som så på Døgnvill Burger Bjørvika, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Bjørvika? Del dine erfaringer!