“Mat”
Anmeldelse av Listen To Baljit

Listen To Baljit
Anmeldt 2. august 2021

Dårlig service.ventet lenge til maten .alt kommet ikke samtidig.Rotet bort bestillingen.tillegg veldig skittne bestikker.inn i Nanbrød fant vi et hår.kvalm mat.nan er godt brent.ingen ting smaker godt.Tislutt ventet vi lenge for å betale.selv om vi spurte selv om kvitteringen men de er opptatt i andre ting.Kort terminalen fungert ikke.jeg måtte vippse til dem.Anbefaler ikke til noen.

Aldri kommet tilbake.

Takk, 573geethuj

Anmeldt 14. juni 2021

God variasjon i menyen, mer tradisjonell indisk og mye bra street food på menyen. Gode drinker, både med og uten alkohol. Bra service

Dato for besøk: januar 2021
Takk, LiseRJ
Anmeldt 10. februar 2021

Etter et år med Covid og veldig mye takeout er denne restauranten en klar vinner. Vi er veldig imponert over kvaliteten.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Henriette A
Anmeldt 12. januar 2021

Vi besøkte restauranten etter 2 år og hadde en utrolig dårlig opplevelse. Til og begynne med ble vi totalt ignorert av servitørene i 5 minutter ved døren, til tross for at det ikke var mange gjester, og de var opptatt med egne oppgaver.

Deretter måtte vi selv etterspørre maten etter å ha blitt sittende og vente i 40 minutter. Da fikk vi beskjed om at de hadde rotet bort «lappen» vår ordre ble notert på og vi måtte bare vente enda litt mere og uten at de beklagde dette en eneste gang.

Når vi så endelig fikk maten, så ble det funnet et hår i fjerde bit av måltidet. Jeg er pakistaner selv med sort og langt hår, og det første servitøren sier at det er sikkert ditt eget. Dermed måtte jeg sitte og vise henne at mitt hår er dobbelt av den lengden jeg fant og i strikk. Dessuten var håret godt pakket rundt kyllingen, hvilket jeg ikke har interesse for å gjøre selv.

Her kommer vi IKKE igjen! Smil om munnen er begrenset service, om du først ikke kan levere hygienisk mat til riktig tid.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Iram1509
Anmeldt 2. desember 2020 via mobile enheter

Bestilte for hjemlevering i dag. Leveranse etter bare en knapp halvtime. Chicken Tikka Masala var helt perfekt med riktig styrke, og mør og fin. Street Food var også meget bra. Listen to Baljit leverer slltid!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, arildb2014

Reisende som så på Listen To Baljit, så også på

Har du vært i Listen To Baljit? Del dine erfaringer!