“Middag med familie på 4”
Anmeldelse av Listen To Baljit

Listen To Baljit
Anmeldt 8. august 2021

Herlig mat og god service :) smakte ordentlig indisk med godt krydder! Anbefaler kylling retter. Vi bestilte chicken tikka masa, Rogan jos og pani puri. Alt var godt

1  Takk, Aina R

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Maten var kjempe god. God stemning. Fint lokale. Litt maset servitør som spurte nokså mange ganger om vi var klare til å bestille. Bestilte en rett som inneholdt reker å ba om å få denne retten uten skalldyr noe som ikke var ett problem. Men fikk reker servert alikavel. Fikk beskjed om at dette skulle dem ordne oppi men det ute ble

2  Takk, Chrisern2511
Anmeldt 2. august 2021

Dårlig service.ventet lenge til maten .alt kommet ikke samtidig.Rotet bort bestillingen.tillegg veldig skittne bestikker.inn i Nanbrød fant vi et hår.kvalm mat.nan er godt brent.ingen ting smaker godt.Tislutt ventet vi lenge for å betale.selv om vi spurte selv om kvitteringen men de er opptatt i andre ting.Kort terminalen fungert ikke.jeg måtte vippse til dem.Anbefaler ikke til noen.

Aldri kommet tilbake.

Takk, 573geethuj
Anmeldt 14. juni 2021

God variasjon i menyen, mer tradisjonell indisk og mye bra street food på menyen. Gode drinker, både med og uten alkohol. Bra service

Dato for besøk: januar 2021
Takk, LiseRJ
Anmeldt 10. februar 2021

Etter et år med Covid og veldig mye takeout er denne restauranten en klar vinner. Vi er veldig imponert over kvaliteten.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Henriette A

Reisende som så på Listen To Baljit, så også på

Har du vært i Listen To Baljit? Del dine erfaringer!