“Stilig konsept, ligger fint”
Anmeldelse av The Salmon

The Salmon
Bestill bord
tir. 28.9.
20:00
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Stilig konsept, ligger fint til bort i fra den støyende rekka med bare dårlige restauranter (unntatt Albert) på Aker Brygge. Min Laks med asparges-risotto var meget god. Min kones salat med lakse-tatiki var ikke bra; tørt, ingen olje eller dressing, posesalat fra dagligvarebutikken og laksebiter som var kvalmende. God vinanbefaling, men svært dyre viner, 155.- for 2 cl. i glass. Grei service. Prøver gjerne igjen, men litt skeptisk til ujevn kvalitet.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 291_yvinda
camillabI6020IL, General Manager på The Salmon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei Øyvind,
Takk for din ærlige tilbakemelding! Veldig leit at dere opplevde varierende kvalitet på maten hos oss! Vi jobber hardt for å levere topp kvalitet både på service og mat. Vi har meget gode leverandører på alle våre råvarer og er meget kresne på kvalitet, så det var veldig leit at dette skulle komme så dårlig ut! Vi håper vi kan få kompensere dere og at dere vil gi oss en ny sjanse! I så fall, vennligst kontakt oss på post@thesalmon.com
Mvh
Team The Salmon

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Heilt supert. Veldig bra plass. Flott utsikt. Personalet er veldig serviceinnstilte. Og maten var fantastisk. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, OleO395
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra service og knallgod mat nydelig uteservering.
Sjømat i mange varianter.
Ok prisnivå ift kvalitet.

2  Takk, stigthunestveita
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og beliggenhet, hyggelig betjening- og et flott og veldig informativt visningssenter for oppdrett av laks.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 188mariao
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en blid og hyggelig servitør, som viste meg til ett ledig bort. Ble anbefalt «salad with hot smoked salmon» noe som smakte strålende.
Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, god1sen

Reisende som så på The Salmon, så også på

Har du vært i The Salmon? Del dine erfaringer!