“Anbefales ikke”

Wok & Go Rådhusplassen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway herfra, og det er den verste takeaway opplevelsen jeg har hatt i Oslo. Bestilte pad Thai og det smakte ikke som dette overhodet. Smakløst. Var tørre nudler, knusltørr kylling samt at det smakte som at grønnsakene var fra frysedisken.. Halvveis stekt, halvveis fryst. Sendte inn skriftlig klage, hvor de først ikke tok noe ansvar for tilbakemeldingen. Opplevde å få et uprofesjonelt svar ("det var rart, fordi dette er et av de mest populære stedene for wok i Oslo og alle er fornøyde"). De tilbø oss tilslutt å komme innom en dag å få en gratis rett.. Ikkw brukt oss av dette.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 401ingrids

Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

PAD thai med kylling var god. Maten kom raskt og servicen var Top:) store porsjoner, veldig fornøyd!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 705amirb
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Vi var her for to år siden - da med et annet navn og var kjempefornøyd. Kom tilbake nå i 2020. Det første som møter oss er en svenske som snakker nedlatende til thai-dama som sto og laget mat. I tillegg skrøt av konseptet sitt. Dessverre var dette gått fra å være nesten autentisk Thai, til å bli en platt kafé. Ikke noe god opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Eirik L
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

God og enkel lunsj. Dagens til 89.- veldig god og raskt servert Ligger sentralt til i Oslo. Like ved rådhuset og Aker brygge

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, mortena201
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Skal du ha god og rask take away så er dette definitivt stedet. Veldig god mat rause porsjoner og god service.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 528karia