“Fantastisk gode kaker!”

Pascal
Vurdert som nr. 3 av 24 Dessert i Oslo
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I 1998 ble Pascal nabo til Slottet da de åpnet et stort, moderne konditori og restaurant i Henrik Ibsens gate. Her samles folk for å nyte en kake og en god espresso, spise varm lunsj, en enkel middag i baren eller et gourmetmåltid i restauranten om kvelden. Pascal tilbyr også catering, matkurs og selskapslokaler. Pascal Dubuy åpnet sitt første konditori i Tollbugata i 1995 og har nå fire avdelinger i Oslo sentrum: Tollbugata, Ullevålsveien, Bygdøy allé og Henrik Ibsens gate.
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Vi var fire venninner på jentetur til Oslo, og startet med kaker og Cremant på Pascal.
Vi delte 4 typer kaker for å få smake på flest mulig:-) favoritten til de fleste var sitronkaka, men alle var fantastisk gode.
Det eneste som gjør at det ikke blir 5 poeng er cremanten - enten må dere få dere mindre glass, eller servere mer cremant i glasset. For å betale 104 kroner for et glass som ikke er halvfullt en gang føles litt stusselig. Men veldig bra sted, hyggelig atmosfære og fine lokaler. Vi kommer nok igjen.

Takk, Anka A

Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

en perfekt plass for et pust i bakken og deilig kaffe og dessert i varmen. kanonbra og aldeles nydelig

Takk, Terje L
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Var her på en lørdag. Da var det rimlig kaotisk. Tok sin tid å få bord og mat. Men det var det var verdt det :) spiste grov bagel med røkelaks og eggerøre. Til dessert ble det chocovanille og ett par makroner. Nam nam

Takk, Lineshh
Anmeldt 18. april 2018

Jeg mener at denne filialen har fått lenger åpningstid enn tidligere så nå er det mulig å gå dit etter kontortid. Vi hadde en lett middag med en veldig fin og frisk salat slik at vi da fikk plass til dessert. En av oss prøvde softisen til dessert, og det var en stor porsjon. Valgets kval å finne den beste kaken, - stor kakemeny! Fin atmosfære, og veldig bra sted for en samtale i ro og fredelig.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Noe kø for å komme inn.

Men det gikk ryddig og raskt for seg.

Lunch, store porsjoner.
Utrolig godt.

Men!!!! Helt målløs etter å ha spist dessert;
Klin Kokkos

Det beste jeg har smakt, evver

1  Takk, Bjørn A

Reisende som så på Pascal, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!