“Nydelig mat og kaker”

Pascal
Vurdert som nr. 5 av 24 Dessert i Oslo
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I 1998 ble Pascal nabo til Slottet da de åpnet et stort, moderne konditori og restaurant i Henrik Ibsens gate. Her samles folk for å nyte en kake og en god espresso, spise varm lunsj, en enkel middag i baren eller et gourmetmåltid i restauranten om kvelden. Pascal tilbyr også catering, matkurs og selskapslokaler. Pascal Dubuy åpnet sitt første konditori i Tollbugata i 1995 og har nå fire avdelinger i Oslo sentrum: Tollbugata, Ullevålsveien, Bygdøy allé og Henrik Ibsens gate.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og kaker. Vi spiste burgere av høyrygg og salat med noe bobler i glassene. Avsluttet med dessertkake og kaffe. Svært god service og en flott opplevelse på kafé i Oslo sentrum.

2  Takk, Rune1973

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Det er bare så vanvittig bra, alt sammen! Softisen Kakaoen alt Anbefales anbefales anbefales og anbefales!!!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, LEVIOSLO
Anmeldt 12. april 2020 via mobile enheter

Stort utvalg i påskeegg av sjokolade nå før påske. Som alltid smaker sjokolade fra Pascal veldig godt.

Dato for besøk: april 2020
Takk, VacationOslo
Anmeldt 23. mars 2020

Pleier aldri å klage.. men kjøpte en liten bursdagskake til søsteren min på Pascal som kostet 600 kr. Valgte den kaken jeg skulle ha, og den ansatte som jobbet der plasserte et stort hjerte på kanten av kaken som virket veldig ustabilt. Jeg stolte likevel på at den satt fast til tross for at de har mer erfaring enn meg. Ville også ha marsipan med hilsen som man kunne betale for - men de kunne Ikke skrive det. Det gikk uansett fint. Bærte kaken hjem forsiktig i både boks og pose, men da jeg kom hjem hadde hjertet falt fra kaken og den en så helt ødelagt ut. Prøvde å ringe Pascal, men det var ingen som tok telefonen. Sendte derfor meldinger på Facebook for å spørre om de kunne fikse kaken eller bytte til en annen da jeg hadde betalt så mye for en liten kake. Søsteren min hadde bursdag dagen etter og det var fortsatt mulighet og tid for det, men de svarte ikke selvom det stod «sett» på meldingene mine på Facebook. De har fortsatt ikke svart, og dette er for en uke siden. Gode kaker, men absolutt ikke verdt å betale så mye når de ikke retter opp sine egne feil og kundeservicen er dårlig.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Lilianhuuu
Anmeldt 19. februar 2020

Det er et sted hvor man kan ha en lang lunch, både fordi det er en veldig avslappet atmosfære og fordi det er treg service, selv om servitørene er hyggelige. Vi spiste alle fiskesuppe som smakte godt og hadde mye fyll.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Pascal, så også på

Har du vært i Pascal? Del dine erfaringer!