“Eg tenkte ikkje som dom? Eg”
Anmeldelse av Rouleur

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Rouleur
Vurdert som nr. 1 312 av 1 601 Restauranter i Oslo
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Eg tenkte ikkje som dom? Eg blev mektig skuffa da det var vanskeleg å få kontakt eller noko hjelp av betjening, dei var opptatte med sige eiga venner og mobiltelefon heile tiden. Aner ikke om de serverer noget mat der eingong. Skuffanes

Takk, Katey_Bella

Anmeldt 20. november 2019

ikke noe særlig bra vin. Blir omtalt som nabolagets pub med vinbar og god «koselig sted» men ble møtt på dårlig service og smakløse drinker.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Gunnargunnersen
Anmeldt 26. oktober 2019

Vi var i et selskap på 3 der vi alle tok samme drink. Den smakte vann. Vi sa ifra, og kjøpte en ny drink med beskjed fra bartenderen «takk for ikveld.»

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Julie L
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Slet fælt med å finne denne bare. Da jeg ble fortalt at den het nabolaget bar. Gikk deretter rundt i område og møtte flere forvirrende mennesker som jeg forvirret ytterligere. Møtte en som jobber ørebrabsjen sa at prøv rolouer eiern pleier å markedsføre den som nabolaget pub.
Fant den. Det var hyggelig.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Lars H
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Stoppet innom her for en drink før middag i nabolaget. Vennlig hipstersted med underlige varianter av kjente drinker forsøkte vi. Noen sære smaker og kombinasjoner jeg ikke har smakt før. Eller er sikker på om jeg vil smake igjen. Men ikke mer avskrekkende enn at vi stakk innom igjen etter middag for å prøve noen nye kombinasjoner. Tommel opp for god stemning, tommel usikker for snedige smaker. Men spennende å prøve nye mikser.

1  Takk, HCMy

Reisende som så på Rouleur, så også på

Har du vært i Rouleur? Del dine erfaringer!