“Svært fornøyd!”

20:00
ELLER
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: MeiWei er et kinesisk ord som betyr Velsmakende. Eat well - be well Bli med på en kulinarisk reise hvor du kan nyte spennende smaker fra det asiatiske fusjonskjøkken. Maten er laget fra bunnen av. Noen retter er originale og velkjente, og andre har en eksperimentell vri du tidligere ikke har smakt. Hjemmelaget Dim Sum, Sandwicher og Salater med asiatisk preg, ulike type nudler enten i suppe eller stekte variant, samt et utvalg av autentiske varme retter står på menyen. Vi har dessuten Bento box (kombi boks), og spennende sammensatte settmenyer. MeiWei’s innbydende og sentrale lokale, spennende meny og vennlige priser, er et perfekt treffsted enten du skal ut med forretningsforbindelser, familier, venner eller kolleger. MEIWEI ønsker deg velkommen til vår restaurant i Tullinsgate 6, rett ved Holbergs plass. Vi har åpent fra lunsj til middag.
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med hyggelig betjening. Fantastisk god mat, variert meny med asiatisk, thai og kinesisk mat av de beste råvarer til fine priser. Kommer tilbake!

Takk, beritbm

Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2019
Anmeldt 6. august 2019

Dato for besøk: august 2019
Meimei Y, Daglig leder på MeiWei, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Reisende som så på MeiWei, så også på

Har du vært i MeiWei? Del dine erfaringer!