“Ny favoritt i Oslo!”

20:00
ELLER
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: MeiWei er et kinesisk ord som betyr Velsmakende. Eat well - be well Bli med på en kulinarisk reise hvor du kan nyte spennende smaker fra det asiatiske fusjonskjøkken. Maten er laget fra bunnen av. Noen retter er originale og velkjente, og andre har en eksperimentell vri du tidligere ikke har smakt. Hjemmelaget Dim Sum, Sandwicher og Salater med asiatisk preg, ulike type nudler enten i suppe eller stekte variant, samt et utvalg av autentiske varme retter står på menyen. Vi har dessuten Bento box (kombi boks), og spennende sammensatte settmenyer. MeiWei’s innbydende og sentrale lokale, spennende meny og vennlige priser, er et perfekt treffsted enten du skal ut med forretningsforbindelser, familier, venner eller kolleger. MEIWEI ønsker deg velkommen til vår restaurant i Tullinsgate 6, rett ved Holbergs plass. Vi har åpent fra lunsj til middag.
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat til en rimelig sum. God service og utrolig trivelige eiere. Lokalet var harmonisk og behagelig, virkelig en koselig plass.
Vi ble positivt overrasket over hjortemedaljongen som var tilberedet med en Asiatisk vri! Smakfull saus, mørt kjøtt og deilig tilbehør. Ingen tvil om at dette var et godt valg. Vi bestilte også Crispy duck, og denne innfridde uten tvil til forventingene.

Her blir vi garantert stamgjester!

Takk, mariemO7778NO

Anmeldt 6. desember 2018

En ny liten perle i Oslo. Fantatisk mat, meget hyggelig betjening og god service.
Hyggelig priser. Dette stedet anbefales på det sterkeste og de står ikke tilbake for noen av de beste restaurantene i byen. Vi kommer garantert tilbake. Tommel opp!

Takk, Fredrik K
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Lunchretten 'Stekte nudler med Char Siu' var utrolig velsmakende! Kult og trandy interiør i restauranten. Fikk følelsen av å sitte og spise i Hongkong å spise fremfor i kalde Oslo. Anbefales!

Takk, J5929IKmichaelt
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Topp mat, hyggelige priser og veldig trivelige innehavere. Stedet fortjener definitivt mer trafikk. Anbefaler sprøstekt and!

Takk, Vegard N
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med hyggelig betjening. Fantastisk god mat, variert meny med asiatisk, thai og kinesisk mat av de beste råvarer til fine priser. Kommer tilbake!

Takk, beritbm

Reisende som så på MeiWei, så også på

Har du vært i MeiWei? Del dine erfaringer!