“Kommer tilbake!”

20:00
ELLER
Få mat levert
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: MeiWei er et kinesisk ord som betyr Velsmakende. Eat well - be well Bli med på en kulinarisk reise hvor du kan nyte spennende smaker fra det asiatiske fusjonskjøkken. Maten er laget fra bunnen av. Noen retter er originale og velkjente, og andre har en eksperimentell vri du tidligere ikke har smakt. Hjemmelaget Dim Sum, Sandwicher og Salater med asiatisk preg, ulike type nudler enten i suppe eller stekte variant, samt et utvalg av autentiske varme retter står på menyen. Vi har dessuten Bento box (kombi boks), og spennende sammensatte settmenyer. MeiWei’s innbydende og sentrale lokale, spennende meny og vennlige priser, er et perfekt treffsted enten du skal ut med forretningsforbindelser, familier, venner eller kolleger. MEIWEI ønsker deg velkommen til vår restaurant i Tullinsgate 6, rett ved Holbergs plass. Vi har åpent fra lunsj til middag.
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og utmerket service! Tok ikke lang tid før maten kom på bordet. Perfekt å dele hovedretter. Studentvennlige priser!

Takk, Sara T

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste! Vi hadde dårlig tid og fikk raskt forretter som var helt prima og deretter crispi duck og hjortemedaljong. Veldig godt fornøyd. Mye god mat for pengene!

2  Takk, AnneKMH
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat med spennende kombinasjoner samt flott service! Vi spiste dim sum som ble servert i en bentobox og hvor alle rettene ble fint presentert i forkant. Vi kommer igjen.

Takk, Mtend
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig hyggelige ansatte og veldig god mat. En perfekt atmosfære. Anbefaler crispy duck med crème Brule.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Deanlars
Anmeldt 17. januar 2019

Spist her 6 ganger, og elsker maten! Anbefaler stekte kamskjell til forrett - helt fantastisk! Crispy duck er også kjempegod og du får mye mat for pengene.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, PIPP111

Reisende som så på MeiWei, så også på

Har du vært i MeiWei? Del dine erfaringer!