Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Beliggende sentralt, ikke langt fra operaen. Rask innsjekk, ble oppfordret til å sjekke inn på innsjekkingsautomat og ordne nøkkelkort selv. Flott rom i nest øverste etasje med utsikt mot operaen. Ble møtt av engelsktalende frokostpersonell første dagen, trist når man bor på hotell i Norge. Innbydende frokostbuffet. Ble servert kaffe/ te ved bordet under frokosten. Ble oppfordret til å bruke automat også ved utsjekk. Upåklagelig service

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, StianTRD
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei Stian

Takk for ditt opphold og ikke minst for dine kommentarer.

Hos oss skal inn- og utsjekk være effektivt og gå sømløst slik at du kan få bruke tiden til helt andre ting.
Det fine med det er at vi har personal der til å hjelpe til og ikke minst være der for å snakke om byen vår eller hva man kan oppleve utenfor eller innenfor dørene.
Vi ser på dette som en flott mulighet til å få gitt en enda mer personlig service.

Frokosten er vi stolte av og her skal vi levere på verdensnivå - og vi er glade for at du fikk en god start på dagen.

Vårt frokostpersonale gjør som mange andre avdelinger, byr på mangfold og med mennesker fra mange forskjellige bakgrunner og land. De har sammen lidenskap til å levere varm og personlig service og vi er veldig stolte av de.
En del snakker ikke så godt norsk og uttrykker seg på Engelsk foreløpig. Ellers har vi både ansatte fra Østlandet, Vestlandet og Trøndelag som da snakker dialekt.

Håper du kommer tilbake til oss og nyter mer av hva Oslo har å tilby

Ha en flott høst

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Hotellet får topp karakter av meg. Vi hadde konferanse og overnatting her. Konferanse fasilitetene er veldig bra. Vi ble tatt veldig godt i mot og fikk perfekt service. Senga på rommet var kjempegod, og rommet forøvrig nytt og fresh. Må også trekke frem en flott frokost, hvor det å tilby omelett som lages for deg mens du venter, satte prikken over i’en. Jeg benytter gjerne dette hotellet igjen!

Takk, Kjell B
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei Kjell

Tusen takk for din feedback og kommentarer. Vi setter stor pris på det og det er en sann glede å lese at du hadde det bra hos oss.
Vi har så mye lidenskap til det vi holder på med og elsker simpelhen dette med å overraske og imponere gjester. Og når vi treffer, så blir vi rett og slett utrolig glad. Det er dette som gjør at vi er i denne bransjen - et genuint ønske om å gjøre andre mennesker glade.

Frokosten med vår omelett-kokk, smilende servitører og lokale produkter er virkelig unik og vi er super happy at vi klarte å gi deg en god start på dagen.

Kom raskt tilbake - håper å se deg snart.

Anmeldt 30. august 2019

Fantastisk bra hotell med sentral beliggenhet i Bjørvika.
Clarion Hotell leverer 100% på alt. Super service, lekre rom, deilige senger, bra utstyrt gym, knallgod frokost. Mitt nye favoritthotell i Oslo.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, steinegg68

Hei hei.

Så du har fått deg et nytt favoritthotell!? Det er vi så utrolig glade for å høre!
Vi lever og ånder for å levere service i verdensklasse og når vi treffer hjertet til våre gjester så blir vi så stolte og fornøyde.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss feedback - det setter vi pris på.

Gymmet er knallbra, men innslag av tradisjonell fitness og Cross Fit. Men nå som vi har hatt åpent i 6 uker så har vi funnet ut hvordan vi kan finjustere og gjøre det enda bedre. 2 nye tredemøller (1 sånn Skill Run - den er helt rå) og en prowler med gressmatte er på vei og da blir gymmet rett og slett helt fabelaktig.
PT kan også nå bestilles for å optimalisere treningen og vi vil kjøre i gang Cross Fit work outs hver fredag morgen også.

Takk igjen og ha en flott høst.
Og kom raskt tilbake da

Anmeldt 22. august 2019

Vi reise til Oslo for å feire 10 års bryllupsdag og tilbrakte første natt her. De hadde satt et brett med sjokolade og frukt på sengen, samt et hyggelig kort for å gratulere oss med dagen.
Rommet var rent, pent innredet og sengene gode.
Frokostsalen ga en intim og hyggelig atmosfære og det var et stort utvalg av god mat.
Ingenting negativt å si om dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, LillieLoo11
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hei hei

Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og for at du tok deg tid til å skrive om ditt opphold.
Vi er kjempeglad for at dere fikk en god opplevelse og at deres 10 års bryllupsdag ble til en minnerik dag.

Vårt team er svært dedikert til å gi varme, gode opplevelser til våre gjester og by på litt annerledeshet.

Vi skal være unike og skille oss ut - og det varmer våre hjerter når vi ser at vi lykkes.

Håper dere kommer tilbake til Oslo igjen snart.

Ha en flott høst når den tid kommer

Anmeldt 16. august 2019

Dette hotellet likte jeg veldig godt. Vi (kona og to barn) hadde ett døgn på Clarion Hotel Oslo rett og slett kun for å teste det. Og for å teste restauranten Oslo Fishery - eller Kitchen & Table Oslo, eller Kitchen & Table Fishery – kjært barn mange navn . Meget bra restaurant for øvrig.
Vi booket to helt vanlige rom da det ikke var rommene som var viktig denne gangen – her var det stemningen som skulle testes. Dette hotellet ligger midt i (etter min mening) Oslos nyeste og kuleste bydel. Jeg er i ferd med å bli dypt forelsket i Bjørvika.
Det skal nevnes at vi booket inn kun én uke etter at det hadde åpnet, og vi forventet en del "barnesykdommer". Men jeg gidder ikke neven de ubetydelige og forsvinnende småproblemene vi opplevde. Vi hadde det fett.
Det første som møter deg – foruten meget hyggelige folk i resepsjonen - er muligheten for å sjekke inn selv via en automat som står i resepsjonen. Det var litt hipt!
Men det som kanskje gjorde størst inntrykk var de perfekte rommene (vi hadde to stk.). Har man vært innom en del hotellrom i sitt liv opparbeider man seg en del preferanser, og disse rommene – tatt standardrom i betraktning – var helt perfekt utformet. Det var som om rommene var et resultat av intenst samarbeid mellom ingeniører, designere og kresne hotellgjester. De gjorde et godt inntrykk! Delikate, romslige bad, mer enn nok plass til bagasje, og digge senger. Det manglet ingenting på disse rommene som i tillegg er plassert midt i Oslos – kanskje Norges – hippeste strøk.
Andre ting som imponerte veldig, var hvor langt de hadde kommer på digitaliseringen. Som nevnt kunne man sjekk inn via noen "terminaler" i resepsjonen, men i etter tid ha vi funnet ut at vi kunne gjort det samme via "Nordic Choice"-appen. Denne appen gjorde det også mulig å bruke mobilen som nøkkel til rommet, og da vi etter middag (på den fantastiske restauranten i første etasje) ønsket et par glass vin opp på rommet, kunne vi bruke appen til å chatte med resepsjonen og bestille dette. Det var jo dritkult at det plutselig sto en staut kar på døra med to glass rødvin etter en kort chat-samtale. Og da vi skulle sjekke ut var det bare å starte appen, betale for middag og vin – og sjekke ut. Vanvittig kult
Jeg vil også trekke frem stemningen som fylte dette hotellet. Det var rett og slett godt stemning her.
Jeg har klokketro på at dette hotellet blir populært, både på grunn av plassering (nærmeste nabo er Munch-museet, Operaen og midt i Bjørvika), digge rom (fantastisk funksjonelle), veldig bra restaurant med en spennende meny (mye på grunn av kjøkkensjef Lene Kjøde og hennes usedvanlig hyggelige "besetning"), meget god stemning på hotellet generelt, og – ikke minst – veldig fremtidsrettet med sitt digitale fokus.
Det er helt åpenbart at vi skal tilbake til Clarion Hotel Oslo (selv om vi bor 20 minutter unna) – vi hadde 24 digge timer på dette hotellet.

Takk, KennethRordam
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei Kenneth

Det er en sann glede å lese din feedback til oss! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt opphold og for dine flotte kommentarer.

Og ikke minst, takk for at du bodde hos oss og spiste i vår Restaurant.

Vi er utrolig stolte av produktet og har jobbet hardt for at de ansatte var klare for å ta i mot gjester før åpning.
Det er derfor spesielt godt å høre at alt fungerte og at vi leverte på produkt- og serviceleveransen på alle ledd.

Til tross for at dere ikke bor så langt unna så håper vi at dere tar turen tilbake til oss igjen og får nye gode opplevelser på hotellet og i Restauranten.

Sees snart