Anmeldt 9. september 2019

Imøtekommend resepsjon ved innsjekk, og utsjekk. Lit spesielt å bli ønsket velkommen av Petter Stordalen.
Bra restauarant, for middag på kvelden, litt utfordrende med bestillingen, men ordnet opp.
Frokosten er meget bra, men kan bli litt trangt, tett mellom bordene.
Rommene er bra, rent og fint.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 11KnutM
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei på deg

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og ikke minst for at du tok deg tid til å gi oss feedback.

Det er godt å høre at mottagelsen ble hyggelig og at Petter gjorde en god innsats med velkomsten.
Vi kan ikke garantere at han er det hver gang du bor, men hans energi og begeistring sitter i veggene og er godt plantet inn i kulturen, så vi skal gi en like varm og hyggelig velkomst også neste gang. :-)

Interiørarkitekten har vært utrolig dyktig og valgt flotte møbler og materialer - men vi er enig at hun gikk litt for hardt inn for den "intime" stemningen. Litt omøblering og endring på bordplanen må nok til for å få dette til å bli optimalt, så vi tar den ballen med det samme og endrer så gjestene får litt mer armplass. Tusen takk for tilbakemelding.

Vi håper du kommer tilbake - med eller uten Petter, så står vi der med armene åpne og ønsker deg velkommen.

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Herlig hotel i urbane Barcode
Friskt nytt hotel med mye flott kunst
Supert å sjekke inn direkte fra App’en og få rom nøkkel direkte på telefon
Fint innbydende romslig rom med utsikt til det urbane liv.
Usedvanlig fancy lyssetting og styring av rommet. Kanskje i overkant avansert?
(Måtte frem med lommelykt på mobilen for å se lysdisplay på rommet)
Herlig frokost

Besøkte baren på kvelden. Imponert over de ansatte. Setter seg ned for bestilling, sjekker at alt er ok og vil det beste.

Anbefales- kommer gjerne igjen

Takk, D5809PKhelenb

Hei på deg

Tusen takk for dine kommentarer og feedback.

Vår kunst er virkelig noe for seg selv og her kan man bruke mye tid til å bare nyte synet av ulike verk som befinner seg fordelt på ulike områder og ikke minst i vårt Galleri.
"Etter Munch" er temaet på alle våre verk og jammen har vi en ekte Edvard Munch også i lobbyen. Og ja, den sitter bak skuddsikkert glass.

Flott at du liker området og at rommet var romslig og fint.
Synd at lysstyringen var litt komplisert og den biten har vi nå løst. Neste gang vil du se at ikke alt lyset går av når man slår av hovedbryteren. Det var en liten feil og det er fikset.

Shutter Bar har blitt en favoritt for mange og der kan du virkelig nyte gode drinker, men det er stemning som lages av gjengen der som er unik. At vi har Resident DJ hjelper også på og skaper en fin ramme og atmosfære.

Da sees vi snart igjen.

Ha en flott høst.

Anmeldt 5. september 2019

Har bodd på samtlige choice-hoteller i Oslo, og skulle nå prøve dette nye hotellet. Jeg syns det er det beste av alle hotellene i choice-kjeden i Oslo. Fantastisk bra frokost, hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten. Anbefales på det sterkeste!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, FrequentFlier677581

Hey hey

Tusen takk for at du bodde hos oss og ikke minst for at du er så lojal mot Nordic Choice.
Om du har bodd på alle i Oslo så har du faktisk bodd en del på hotell, fordi vi har ganske så mange nå for tiden.
Og bare i 2019 så har vi åpnet 3 nye, midt i byen, så du har vært busy i det siste med å teste nye hoteller.

Vi er så glade for å lese at du elsket hotellet og at du fremhever våre flotte ansatte og vår frokost.

Det er en glede å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss.

Ha en nydelig høst og kom raskt tilbake.

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Perfekt hotel for den urbane følelsen. Veldig passende beligghet og gir den rette følelsen med utsikt til barcode eller museum og sjø. Ordentlig feelgood hvis du er ute etter den ordentlige byfølelsen en weekend. Aldeles fantastisk frokost og serviceminded personale overalt. Rene tøffe rom. Litt støy fra bygging ute. Gode produkter på bad. Et godt opphold!

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Hans_Petter_12
robertholan1, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei Hans Petter.

Takk for at du bodde hos oss og for dine kommentarer.

Det er så utrolig hyggelig å lese at du hadde en super opplevelse hos oss og at du fikk den gode storby følelsen.
Bjørvika har virkelig blitt et område med personlighet og her dukker det stadig opp nye kafeer, spisesteder og butikker. Det unike er at man får den concrete jungle følelsen, men samtidig er så rett ved sjøen og kan nyte litt sjøluft og storby i sammen åndedrag.

Byggingen utenfor er straks ferdig og vi får en park rett på baksiden i tillegg til den som står klar på fremsiden.

Vi håper virkelig at du tar turen tilbake og får tid til å utforske bydelen vår og hotellet vårt enda mer.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Beliggende sentralt, ikke langt fra operaen. Rask innsjekk, ble oppfordret til å sjekke inn på innsjekkingsautomat og ordne nøkkelkort selv. Flott rom i nest øverste etasje med utsikt mot operaen. Ble møtt av engelsktalende frokostpersonell første dagen, trist når man bor på hotell i Norge. Innbydende frokostbuffet. Ble servert kaffe/ te ved bordet under frokosten. Ble oppfordret til å bruke automat også ved utsjekk. Upåklagelig service

Takk, StianTRD

Hei Stian

Takk for ditt opphold og ikke minst for dine kommentarer.

Hos oss skal inn- og utsjekk være effektivt og gå sømløst slik at du kan få bruke tiden til helt andre ting.
Det fine med det er at vi har personal der til å hjelpe til og ikke minst være der for å snakke om byen vår eller hva man kan oppleve utenfor eller innenfor dørene.
Vi ser på dette som en flott mulighet til å få gitt en enda mer personlig service.

Frokosten er vi stolte av og her skal vi levere på verdensnivå - og vi er glade for at du fikk en god start på dagen.

Vårt frokostpersonale gjør som mange andre avdelinger, byr på mangfold og med mennesker fra mange forskjellige bakgrunner og land. De har sammen lidenskap til å levere varm og personlig service og vi er veldig stolte av de.
En del snakker ikke så godt norsk og uttrykker seg på Engelsk foreløpig. Ellers har vi både ansatte fra Østlandet, Vestlandet og Trøndelag som da snakker dialekt.

Håper du kommer tilbake til oss og nyter mer av hva Oslo har å tilby

Ha en flott høst