3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Orbitz.comUSD 192
Anmeldt 10. juli 2020

Vi bor i Oslo så litt spesielt og bo på hotell der..men tok med svigers på en liten storbytur i Oslo.

God beliggenhet rett ved Bjørvika og kort vei til sentrum

Hotellet var nytt og fresht og hadde fine rom og gode senger.

Frokosten var litt redusert grunnet corona, men den var veldig god. Høy standard på maten der.

Det eneste vi har å utsette på hotellet var at det var mye støy fra gaten. Fikk først rom ut mot veien og du hørte trafikken veldig godt. Fikk byttet rom til andre siden, som var nedre, men ser var det en lekeplass med høylytte unger. Skulle tro støyisoleringen på rommet var bedre i et nytt hotell.

Var veldig høye priser på minibaren , over 350 kr for en halv flaske vin..grøss og gru..så vi kjøpte på vinmonopolet istedet.

Alt i alt et meget godt hotell som kan anbefales.

Romtips: Velg et rom som ikke vender mot Dronning E. Gate. Mye trafikk og støy derfra.
1  Takk, LRL1971
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig personale, fint rom, flott bad, svært god frokost og super beliggenhet rett ved Oslo S/Operaen. Sengen var meget komfortabel og renholdet var bra. Hyggelig bar og egen restaurant på hotellet. Vi kommer tilbake.

1  Takk, IKandA
Anmeldt 25. februar 2020

Store, fine, rene rom med inbydende bad med Rituals artikler. Gode senger og godt sengetøy. Utrolig bra frokost, og en hyggelig bar. Dessverre trekker støy fra trafikken veldig ned. Selv i 8 etasje var støy fra trafikken så sjenerende at det ikke ble stor med søvn før nattelivet ga seg.

Romtips: Kanskje mindre støy på rom mot sjøsiden?
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Tove K
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Grei og informativ mottakelse i resepsjonen ved ankomst.

Frukostbufféen var suveren. Mye å velge mellom av pålegg og varmmat. God kaffi.

Rommet var fint, badet litt for kaldt, noe kluss med lys-funksjonene på badet. Kjekt med kaffimaskin på rommet.

1  Takk, tespeseth
Anmeldt 8. februar 2020

Bodde her i to netter i forbindelse med en konferanse. Alt virket tipp-topp. Rommet var av en god størrelse, badet fint, og alt fungerte som det skal. Maten (frokost og lunch) var ikke spesielt imponerende, men grei nok. Betalte ca. 1500 kr per natt.

2  Takk, Morten W