Clarion HotelsUSD 207
Anmeldt 23. august 2021

Hotellet er eit reint og fint hotell. Hotellets rom er store og fine. Gym salen er stor og godt utstyrt. Frokosten gir ein god start på dage. Og det god plass i matsalen. Hotellets bar ligger flott til i sentrum.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Joakim H
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Topp service i forkant av oppholdet både ved kommunikasjon via mail om bestilling av ekstraseng og med sms fra hotellet med spørsmål om vi hadde noen spesielle ønsker dagen før ankomst! Nydelig resepsjon, stort flott rom og eksklusive produkter på badet. Gode senger og bra frokost til tross for enkelte coronarestriksjoner. Flott beliggenhet og pluss for spesielt klatrestativ for treåringen like i nærheten. Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Parkeringshus i samme bygning med begrenset med plasser
Takk, anneberit77
Anmeldt 7. november 2020

Rent og greit som man forventer av et vanlig norsk hotell, men service er for dårlig. Forstår selvfølgelig at hotellet må forholde seg til smitterestriksjoner, men mangelen på tjenester og service av angivelig smittevernhensyn fremstår først og fremst som et påskudd for å spare personal og økonomi. Fra rommet er det ikke mulig å komme i kontakt med resepsjon pr telefon med oppgitt telefonnummer. Det er heller ikke mulig å registrere seg og bruke nordic choice appen. Det er oppgitt på TV-menyen at det er room-service, men da jeg forsøkte å bestille room service i resepsjonen fikk jeg beskjed om at dette tilbyr de ikke av smittevernhensyn. Room service er vel snarere et godt smitteverntiltak da det holder folk på rommet i stedenfor samlet på restauranter. Resepsjonisten foreslo at jeg skulle gå ut kl 23.00 for å lete etter matservering, når alle vet at alt er stengt pga restriksjonene. Eneste alternativ er da mini-baren på rommet som er mildt sagt stusselig. Inntrykk av at hotellet forsøker å ha en helseprofil og det man finner av spiselige ting i minibaren er müslibarer og raw-bars. Egentlig helt uinteressert i å bruke penger på disse overprisede, smakløse og ikke spesielt sunne produktene, men hadde ikke noe valg. Bodde på hotellet nesten en hel uke, men det ble ikke gjennomført noe renhold eller påfyll av håndklær i løpet av den tiden av «smittevernhensyn». Dette opplyser hotellet om, men jeg lurer på hvor godt smittevern skitne håndklær som har vært brukt en uke og fulle søppelkasser egentlig er. Hele hotellet er preget av mangel på personal og langsom service. Det er ofte ingen i resepsjonen eller i frokostsalen når man kommer dit. Heller ingen måte å tilkalle noen på. Ingenting av dette er personalets skyld, som sikkert gjør så godt de kan, men er forårsaket av måten kjeden er drevet på.
Hotell preget av sparekniv uten hensyn til gjestenes behov. Veldig lite imponerende og alt for dårlig sett i lys av døgnprisen.

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, Petrell78
Anmeldt 30. september 2020

Dette er et hotell jeg gjerne bor på når jeg besøker Oslo. Jeg reiser som regel med tog, og det er kort vei fra sentralbanestasjonen til hotellet. Jeg blir alltid møtt av blide ansatte, enten det er i resepsjonen, i gangene eller til frokost. Sengen er utrolig god å sove i, og jeg våkner alltid utvilt etter en natt på dette hotellet. Det er også veldig koselig å vite at jeg kan få sove på rommet "mitt" når jeg er på besøk.
Du vil alltid finne en kafè, restaurant eller en bar i nærheten, og området byr på mange ting å utforske.
Jeg kommer gjerne igjen :)

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, mother-of-love
Robert Holan, General Manager på Clarion Hotel Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Hei hei.

Så deilig å lese!!
Vi er i denne bransjen fordi vi elsker mennesker og brenner for å gi service i verdensklasse.
Og når vi lykkes slik som du beskriver så blir vi oppriktige glade og det fyrer oss med energi og motivasjon til å fortsette denne jobben og utvikle oss videre.

Området vårt har virkelig blitt levende og byr på så mye spennende. Utviklingen her har vært enorm og vi gleder oss til hver uke for å se hva som åpner og kommer inn i bydelen vår.

Kom snart tilbake og nyt mer av hva vi har å tilby i området.

Nyt høsten
Robert

Anmeldt 24. august 2020

Meget skuffende at et stort hotell sentralt i Oslo sentrum ikke har rutiner for å vaske av bordene i restauranten før bordene dekkes til lunsj. Vi fant smuler, fettflekker og ringer etter forrige brukers glass på bordet, før vi måtte be betjeningen vaske av bordet. Da var gafler og kniver allerede lagt rett på den grisete bordplaten. Dette skjedde tre dager på rad - mens alle andre er opptatt av korona-tiltak!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, clausa827