Trip.comUSD 119
eDreamsUSD 115
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig leilighets Hotel i et nydelig strøk i Oslo. Hadde enkelt rom..da jeg var på kurs i nærheten. Jeg var usikker på hva jeg fikk for den prisen..men ble positivt overrasket. En nydelig liten leilighet med god skap plass og lekkert bad. Frokosten var en boks med div.mat i kjøleskapet og rundstykker på døra om morgenen. Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, MillaTess
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Delikate og romslige rom med gode fasiliteter og god beliggenhet. Har vært her tre ganger på tre måneder, og dette er nå mitt klart foretrukne alternativ både på jobb- og familiereiser. Enkel frokost levert på døren og god wifi. Gode senger og svært hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Toldnaes
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Bygget er fra 1916, men er nylig renovert og fremstår som et boutique-hotell med designmøbler og klassisk interiør.
Historien sitter i veggene på en elegant måte!
Rommene er store med en deilig seng! Mulighet for å lage mat på det velutstyrte kjøkkenet.
Med beliggenhet mellom Det kongelige slott og Bogstadveien er det lett å kombinere oppholdet med kultur og shopping!

Frokosten var et brett med godt utvalg som jeg spiste på rommet.
Anbefaler dette stedet for ditt neste Oslo opphold enten det er for forretning eller privat!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, travelqueennorway
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Vi bodde her i helgen og var godt fornøyd med hotellet. Hyggelige ansatte. Litt slitt i lobbyen og slitt og 70-tallsstil på rommene i kjelleren. Rommene i 2. Etg. Var store, fine og luftige med praktisk kjøkken. Et pluss er at de tilbyr sen utsjekk og parkering. Frokosten blir litt stusselig.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, absde
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Vi booket rom gjennom Booking.com. Pris for dobbeltrom var ca 1000 kr. Da vi kom til hotellet belastet de oss for ca 1500. Vi sa fra om dette med en gang, men fikk beskjed om at de ikke kunne svare for hva booking.com gjorde. Etter en del diskusjon ble vi enige om å komme ned senere for å løse dette. Vi kommer opp på rommet og oppdager at vi har fått enkeltrom- i stedet for å fixe dette sier resepsjonist at det ikke finnes andre typer rom, bortsett fra suiter- men de koster mer. (Vel, vi har allerede betalt 500 for mye!!) Til slutt kommer det en annen ansatt som skaffer oss et dobbeltrom. Han sier han skal betale tilbake det vi betalte for mye- det venter vi fortsatt på. (I morgen er det 2 uker siden dette skjedde.) Man får flere bedre hotellrom til denne prisen i Oslo!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Annette B