“God mat i hyggelig lokale”
Anmeldelse av Jonoe Ringnes Park

Jonoe Ringnes Park
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bra sushi i hyggelige lokaler med morsomme bilder på veggene. Utrolig hyggelig asiatisk dame som serverte oss. Bydelsrestaurant som har livets rett. Synd det var lite mennesker det. Håper flere oppdager stedet.

1  Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Veldig godt mat som vanlig. Tempura salaten var bedre før, men fortsatt god. Sushi var kjempegod. Delikat servering. Gå for meny.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hartge
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Sushien smakte fortreffelig når den først kom! Det tok 20 min å få bestilt, enda 20 min å få drikkevarene våre, og enda 30 min å få servert maten - i flere omganger fordi de ikke hadde alt klart samtid. Godt vi hadde god tid! Ellers hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 652kjerstij
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

God mat, lekker presentasjon, fine lokaler og hyggelig service. De tilpasset menyen til vår datter som bare spiser laks.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, underlig
Anmeldt 22. juli 2017

Maten er knallgod! Og servicen er upåklagelig. Det gjør det hele til en veldig fin opplevelse. De tilbyr take away, og også her gir de deg god service mens du venter. Det er første gang jeg ha opplevd!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Grew579

Reisende som så på Jonoe Ringnes Park, så også på

Har du vært i Jonoe Ringnes Park? Del dine erfaringer!