“God mat, hyggelig personal.”
Anmeldelse av Jonoe Ringnes Park

Jonoe Ringnes Park
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat, trivelige lokaler og ikke minst veldig hyggelig personale! De fleste rettene var gode, men and falt ikke i smak i sushi. Tempura scampi veldig god.

Takk, Stangeland79

Anmeldt 11. juni 2020

Jonoe var en skikkelig bra sushiopplevelse i Oslo for noen år siden! Men etter å ha lest litt på nettet, er nok minnene om gammel storhetstid tilbake til 2015, for i 2016 kommer en knusende anmeldelse i Aftenposten og denne er dessverre fortsatt er like aktuell! Hadde prisen vært lavere, hadde dette vært greit nok, men lite mat, lav kvalitet og høye priser! Neste gang snur jeg nesen nedover Markveien- Løkka har mye bedre- og billigere Sushi enn dette!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 750cec
Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Bra mat og hyggelig service! Anbefales på det varmeste :) Ta med eller spis i den hyggelige restauranten.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Norwegian1980
Anmeldt 16. november 2019

Rask og hyggelig service, servitøren fremsto kunnskapsrik og ga oss en god opplevelse.

Maten var strålende, gode smaker og fin presentasjon.

Stedet har en mørk belysning og japansk inspirert stil - hyggelig sted å være.

Dato for besøk: november 2019
Takk, SKY D
Anmeldt 25. oktober 2019

Skulle tro at 30 biter sashimi og seks maki med kamskjell var nok til to, men det ble snaut da vi mottok leveringen fra Jonoe med Foodora i kveld. Dette så ikke særlig innbydende ut. Alle andre vi bestiller sushi og sashimi fra klarer å presentere maten på en mye mer delikat måte enn dette. Vi pleier å få litt ris til sashimien også, det var det ikke her. Denne småligheten ble bare forsterket av resten av opplevelsen. Masse laks, som sikkert er aller rimeligst. To bittesmå kamskjell som var delt i to, fire knøttsmå biter med tunfisk og fire med hvit fisk. Resten var laks bortsett fra to scampi som var delt i to på langs! Ja! Du leste riktig de var delt på langs slik at det kunne bli fire biter av dem! Er det mulig? Dette var utrolig kjipt. 295.- kroner for denne sashimien er for mye, 79.- i tillegg for makiene (som så ut som om de var rullet av en seksåring), og vi ble ikke mette en gang. Dette holder ikke mål – aldri mer Jonoe for oss. Oslo svømmer over av bedre tilbud en dette.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Tom B

Reisende som så på Jonoe Ringnes Park, så også på

Har du vært i Jonoe Ringnes Park? Del dine erfaringer!