Anmeldt 3. september 2019

Et flott, relativt nyoppusset hotell sentralt i Oslo. Rene og flotte rom med et delikat bad. Svært bra senger. Høy standard på frokost, men alt for trang passasje mellom bordene. Beliggenheten er svært gunstig for en hyggelig weekend i Oslo.

Romtips: Utrolig gode senger
Takk, NPBerg
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Heisann NPBerg!

Så hyggelig at dere tok weekenden hos oss! Jeg blir veldig glad for å lese at dere likte standarden hos oss og rommene våre. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. september 2019

Sentral beliggenhet med god frokost, men mangler sjel. Hadde store forventninger sikkert derfor jeg ble noe skuffet. Heisene var effektiv når køen foran deg tilslutt knekket koden. Sikkert et bra konferansehotell.

Takk, hkalvoy

Hei hkalvoy!

Et er hyggelig å høre at du likte beliggenheten, frokosten og heisene våre. Vi har selvfølgelig room for all og vil selvfølgelig være ett hotell alle trives på. Håper du gir oss en sjanse til i fremtiden, du er hjertlig velkommen :)

Anmeldt 29. august 2019

Hodeputen var skikkelig stor, men fluffy, og dynen likeså. Vanligvis er begge deler ganske stive og kompakte etter min smak.
Jeg har sovet så utrolig godt!
Kun en gang tidligere har jeg sett tilbake på et hotell opphold og skrytt av sengen. Det var på en junior suite i Athen.
Her kommer jeg til å bo flere ganger.

Reisetype: Reiste alene
Takk, SiljeLGmortensen
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Hei SiljeLGmortensen!

Hva er vel bedre enn en god natts søvn på hotell? Vi gleder oss til å få deg på besøk flere ganger. Vi har puter for salg om hintet blir for stort ;) Tusen takk for god tilbakemelding og 5 stjerner!

Anmeldt 28. august 2019

Ble tatt med storm da jeg kom inn. Vakkert innredet, med masse spennende detaljer. Svært hyggelig og imøtekommende personale, både i resepsjonen og ved frokosten. Virkelig et gjennomført hotell. Det er lurt å ha god tid til å nyte den fantastiske frokosten, med masse utvalg. Prikken over i'en at de har spa/basseng. Får en følelse av å være velkommen på hotellet. Perfekt beliggenhet.

Minus for at begge rommene våre ble dårlig istandgjort/rengjort to dager. Bl.a var putene og sengeteppe strødd på gulvet. Ga tilbakemelding til resepsjon om dette og rommet så bra ut da vi kom tilbake. Også minus for en mannlig resepsjonist som opplevdes noe brysk/irritabel da vi spurte om gjenglemte klær.

Alt i alt er nok dette et av de beste hotellene jeg har vært på ! Var på et femstjerners hotell i polen, men det kunne ikke sammenlignes med dette.

Takk, Ane H

Heisann Ane H

Wow for en tilbakemelding! Jeg blir så glad av å høre at du følte deg velkommen fra første øyeblikk du kom inn døren og at du nøt hele opplevelsen fra resepsjonen til basseng og frokost. Tusen takk for at du tok tid til å skrive at vi er ett av de beste hotellene du har vært på, dette betyr enormt! Jeg håper på å se deg igjen ved en senere annledning! :)

Anmeldt 22. august 2019

I utgangspunktet et "vanlig" hotel, men så er det bare litt bedre over hele linja. Likte at jeg kunne sjekke inn på mobilen via Appen. Likte at jeg ikke behøvde å sjekke inn på hotellet. Senga var meget god, og jeg er kresen. Det var også lett å stille temperatur på rommet og frokosten er "OUTSTANDING". Ha god tid her! Beliggenheten er også veldig grei, nærme kollektivt og enkelt når man kommer med tog fra Gardermoen. Kommer til å bo her igjen neste gang jeg er i Oslo.

Takk, Mette S
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Hei Mette S!

Marylin Monroe sa at "normal is boring" og der tok vi stafettpinnen videre. Jeg blir så glad for å lese det du skriver, tusen takk! Vi ser fram til å ønske deg velkommen tilbake neste gang du er i Oslo :)