Anmeldt 8. september 2019

Til å være et relativt dyrt hotell så lever det ikke opp til forventningene. Nytt hotell, men umoderne og til og med ikke Netflix på streamingtjeneste. Dårlig renhold. Det virker som det er for travelt og for mange gjester til at dette skal funke bra. Ikke fornøyd, de ansatte virket også stresset og travle, ikke serviceinnstillte.

Takk, Anette M
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei Anette M!

Det er utrolig trist å lese at dette var inntrykket ditt hos oss. Jeg vil ta dette videre med mine kolleger. Ut ifra det du skriver er ikke dette langt ifra opplevelsen vi ønsker å gi gjestene våre. Tilbakemeldinger er viktig for å ha ett hotell alle trives på og jeg håper at vi får en sjanse til i fremtiden.

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Synd jeg måtte tidlig avgårde til jobb, denne frokosten kunne jeg gjerne nytt litt lengre. Her var absolutt «alt».
Forøvrig er det et nydelig hotell, hyggelig personale både i resepsjonen, restauranten og i barene - de har bar både nede i 1. Etg og ved restaurant Norda.
Freshe rom med artige små detaljer i interiøret, og nydelig komfort i sengene. Kommer gjerne tilbake!

Takk, Mari-Ann N
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei Mari-Ann N!

For en tilbakemelding! Jeg er så glad for at vi klarte å gi deg alt du kunne ønske deg og litt til. :) Vi er klare til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere annledning!

Anmeldt 5. september 2019

Flott og moderne hotell. Det beste i Norge. Super betjening og eit produkt som er digitalisert. Frå booking med app til enkelt utsjekk med gjør det selv. Topp frokost, fine og moderne rom, atmosfære i særpreg, Berre å booke rom der

Takk, 732steinarh

Hei 732steinarh!

Det er er jo akkurat det vi vil være! Tusen takk for anerkjennelsen, tilbakemeldingen og 5 stjerner. At du tar deg tid til å skrive noen ord setter jeg utrolig stor pris på. Vi gleder oss til å se deg igjen! :)

Anmeldt 3. september 2019

Et flott, relativt nyoppusset hotell sentralt i Oslo. Rene og flotte rom med et delikat bad. Svært bra senger. Høy standard på frokost, men alt for trang passasje mellom bordene. Beliggenheten er svært gunstig for en hyggelig weekend i Oslo.

Romtips: Utrolig gode senger
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, NPBerg

Heisann NPBerg!

Så hyggelig at dere tok weekenden hos oss! Jeg blir veldig glad for å lese at dere likte standarden hos oss og rommene våre. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. september 2019

Sentral beliggenhet med god frokost, men mangler sjel. Hadde store forventninger sikkert derfor jeg ble noe skuffet. Heisene var effektiv når køen foran deg tilslutt knekket koden. Sikkert et bra konferansehotell.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, hkalvoy

Hei hkalvoy!

Et er hyggelig å høre at du likte beliggenheten, frokosten og heisene våre. Vi har selvfølgelig room for all og vil selvfølgelig være ett hotell alle trives på. Håper du gir oss en sjanse til i fremtiden, du er hjertlig velkommen :)