TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 9. september 2019

Booket normalrom med Nordic choice poeng.
Ved innsjekk ble vi oppgradert, usikker hvilken romtype da dette ikke ble sagt ved innsjekk. Regner med oppgraderingen var pga jeg har gullkort i kjeden men dette ble ikke kommunisert,
Kjempefint rom, med sofagruppe og egen kaffimaskin. Stor tv og vindu som kan åpnes sidelengs(god lufting)
Desverre så hadde rommet to enkeltsenger istedenfor dobbelseng. Klarer bare ikke å forstå hvorfor det blir plassert enkeltsenger på et hotellrom..
Ellers var rommet veldig fint. stort pluss for skikkelig dusj med god vannmengde og trykk.
Frokosten var fantastisk! enormt utvalg. Eneste minus at det var litt dårlig utvalg av forskjellig typer brød.

Det var 2 ting som ikke funket på rommet. Når kaffimaskinen ble koblet til, så sloknet alle lysene på rommet, og kafimaskinen sto bare og blinket.
Når man tappet ned i toalettet, så sluttet det aldri å renne (ganske irriterende midt på natten).
Begge de tingene ble oppdaget om natten og morgenen ved utsjekk, derfor ga vi ikke beskjed før utsjekk.

Oppsummert: Kjempefint og moderne hotell. Gjennomført interiør. Kanongod frokost. Desverre elendig med enkeltsenger som drar ned karakteren.

Takk, AlexanderR693
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei AlexanderR693

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord! Tilbakemelding er uhyre viktig for oss. Det er noen gjester som foretrekker twin-senger, andre ønsker dobbeltseng. Vi har selvfølgelig begge deler og kanskje vi kan bli enda flinkere på å spørre om det er noen preferanser gjesten ønsker. Godt å høre at du likte frokosten, dusjen og interiøret. Tusen takk for at dere sa ifra hendelser ved utsjekk, det setter vi alle enorm stor pris på. Håper vi ser dere igjen!

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Og deilig seng, fresht rom, rent bad, velduftende såpe/shampoo/body lotion, luftig utsikt fra baren i 13. etasje, spenstig resepsjon og lobby, futuristisk heis, vennlige og serviceinnstilte hotellansatte.

Et hotell jeg gjerne besøker neste gang jeg er i Oslo også!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, EirikK91

Hei EirikK91!

Nå fikk du meg til å smile fra øre til øre! Dette var herlig lesning. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord og for 5 stjerner. Jeg håper vi ser deg igjen!

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Koselige rom med ok plass og fint interiør. Veldig enkelt med selv-innsjekk/utsjekk og hyggelig betjening. Var der lørdag til søndag, samtidig som KK-mila, så på grunn av det var det veldig fullt. Særlig ble det nokså kaotisk og slitsomt under frokosten. Helt ok mat, men litt for dårlig kapasitet. Alt i alt et bra hotell for folk på farten, på kjærestetur eller hvis du ønsker å bo midt i byen.

Takk, JohnNorwegian

Hei SolidSan!

Så hyggelig å lese! Uten mat og drikke duger helten ikke og vi anbefaler gjestene å se på tavlene som viser oversikt over frokosttider så man kan se når det vil være roligere kontra litt mer liv. Vi håper at du kommer tilbake på kjærestetur eller når du er på farten i fremtiden :)

Anmeldt 8. september 2019

Til å være et relativt dyrt hotell så lever det ikke opp til forventningene. Nytt hotell, men umoderne og til og med ikke Netflix på streamingtjeneste. Dårlig renhold. Det virker som det er for travelt og for mange gjester til at dette skal funke bra. Ikke fornøyd, de ansatte virket også stresset og travle, ikke serviceinnstillte.

Takk, Anette M

Hei Anette M!

Det er utrolig trist å lese at dette var inntrykket ditt hos oss. Jeg vil ta dette videre med mine kolleger. Ut ifra det du skriver er ikke dette langt ifra opplevelsen vi ønsker å gi gjestene våre. Tilbakemeldinger er viktig for å ha ett hotell alle trives på og jeg håper at vi får en sjanse til i fremtiden.

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Synd jeg måtte tidlig avgårde til jobb, denne frokosten kunne jeg gjerne nytt litt lengre. Her var absolutt «alt».
Forøvrig er det et nydelig hotell, hyggelig personale både i resepsjonen, restauranten og i barene - de har bar både nede i 1. Etg og ved restaurant Norda.
Freshe rom med artige små detaljer i interiøret, og nydelig komfort i sengene. Kommer gjerne tilbake!

Takk, Mari-Ann N
NoraGRM, Guest Relations Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei Mari-Ann N!

For en tilbakemelding! Jeg er så glad for at vi klarte å gi deg alt du kunne ønske deg og litt til. :) Vi er klare til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere annledning!