2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 178
Trip.comUSD 189
Snaptravel
Anmeldt 28. juni 2020

Jeg og min venninne gledet oss stort til å besøke hotellet. Vi var heldige og fikk sjekket inn før 15, og det første som møtte oss var en utrolig hyggelig mann. Rommet var fantastisk, og vi hadde fått balkong med utsikt utover operaen. Sengen var helt fantastisk, og vi benyttet oss av spa avdelingen minst 2 ganger om dagen. Det var ikke noe problem å få ekstra håndklær i resepsjonen. Bassenget var meget avkjølende og det passet perfekt når termometeret viste godt over 30 grader under oppholdet. Beliggenheten er helt fantastisk, kort avstand til alt. Vi benyttet oss av chattefunksjonen på appen, og det fungerte veldig bra. Vi var spente på hvordan frokosten ville være (pga. Korona), men dette var løst på en fin måte. Det var buffet (med begrenset utvalg) - men kokkene sto bak og ga deg det du ville ha. Det var både scrambled eggs, kokt egg, bacon, pølser, bønner, diverse brød, diverse pålegg og frukt. Det smakte helt nydelig, og annenhvert bord var stengt av pga Korona. Lørdag (avreisedag) hadde de åpnet konferanse salen for frokost i tillegg, slik at det ikke skulle være så mye kø. Ved utsjekk var det en utrolig hyggelig dame som hjalp oss.

Alt i alt er dette et fantastisk hotell med fantastiske personer. Virker som at alle elsker jobben sin og virkelig brenner for å gjøre oppholdet det beste det kan være for gjestene. Vi kommer definitivt tilbake, og skal spørre om det samme rommet: 1011.

1  Takk, 772tanyah
Camilla D, Assistant Marketing Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei 772tanyah.
Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Jeg er så glad for å høre at dere har hatt det fint hos oss og jeg gleder meg til å dele dette videre med alle mine kollegaer! Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Da vi ankom rommet var det veldig varmt og vi skrudde temperaturen på det kaldeste mens vi var ute helt til vi skulle legge oss, rommet var ekstremt varmt og dårlig luft. Vi målte temperaturen til 32 grader mens temperaturen ute var 26. Ingen andre rom var ledig og vi endte opp med en søvnløs natt i ekstrem varme på rommet.

Ellers et fint og hotell med hyggelige ansatte.

1  Takk, Aleks009436

Hei Aleks009436.
Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Jeg er lei meg for å høre om opplevelsen deres.
Det er jo sjeldent så varmt og så høy luftfuktighet som det har vært de siste dagene i Oslo, så vi opplevde dessverre utfordringer med ventilasjonsanlegget under oppholdet ditt. Normalt sett holder dette ventilasjonsanlegget gjennom hele året. Vi er i kontinuerlig kontakt med teknikere og leverandører for å se om det er noe som kan utbedres. Jeg setter stor pris på at du trekker frem mine fantastiske kollegaer og jeg er glad for å høre de har etterlatt et godt inntrykk hos deg.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, og alt du trenger til en magisk kveld. Men helt grusom service. Ikke bare tok det over 40 minutter før det kom en servitør til bordet, men han var i tillegg så frekk; himla med øynene og glemte bestillingen helt. Derav èn stjerne på skybar. Hotellet generelt er helt fantastisk derimot

1  Takk, sararG2174FF

Hei sararG2174FF.
Jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage etter å ha lest anmeldelsen din. Det er ikke slik vi ønsker at våre gjester skal ha det hos oss, hverken på hotellet eller i barene og restaurantene våre. Jeg er veldig glad for å høre at du likte hotellet og håper vi ser deg tilbake igjen hos oss ved en annen anledning.

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Hadde kjempehøye forventninger til The Hub, og ble utrolig skuffet. Det var 30 grader ute og ingen air condition på rommet. Jeg klagde, og en utrolig hyggelig kvinne hjalp oss med å bytte rom. Dessverre hjalp det ikke, ingen air condition der heller. Helt forferdelig varmt, umulig å sove. Rommet var også ganske sjabert. Et lekkende blandebatteri og nedrevet dusjsåpe-stativ ingen hadde tatt seg bryet med å fikse.

Til gjengjeld veldig hyggelige og imøtekommende ansatte, og god mat. Men den drepende heten trekker så utrolig mye ned. Det var rett og slett grusomt. Jeg overhørte flere klage på dette, så vi var ikke bare uheldige med rommene.

Drar ikke tilbake hit.

1  Takk, 587cathrinee

Hei 587cathrinee.
Takk for din tilbakemelding. Aller først vil jeg si tusen takk for at du trekker frem mine fantastiske kollegaer, det er veldig hyggelig å høre at du satte pris på de i denne situasjonen. Det er veldig uvanlig med slike høye temperaturer og luftfuktighet her til lands som det har vært den siste tiden, så vi opplevde dessverre utfordringer med ventilasjonsanlegget under oppholdet ditt. Normalt sett holder dette ventilasjonsanlegget gjennom hele året. Vi er i kontinuerlig kontakt med teknikere og leverandører for å se om det er noe som kan utbedres.

Når det gjelder blandebatteriet og stativet håper jeg du ga oss beskjed ved utsjekk så vi kan sørge for at våre tekniske avdelingen får sett på det, hvis ikke allerede har gitt beskjed, send oss gjerne en mail med romnummeret du bodde på til cl.thehub@choice.no.

Anmeldt 24. juni 2020

Kjente meg litt for mye igjen i gamle Caledonien hotell og hadde faktisk forventet mer, selv om hotellet stort sett er helt nytt og bra. Garasjen "same same" (håper de har tatt bedre grep at ikke narkomane overnatter der nå, slik som tidligere), trappene opp til frokosten "same same", samme inngang "same same", heisene "same same" - denne gang uten utsikt over frokostsalen.. Helt ok, men da litt dyrt - og litt små rom. Nydelig seng og bra bad. Helt ok hotell og noen vil sikkert synes det er råflott men.., bra beliggenhet. Gir det allikevel relativt bra score.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Sydentur2012
Camilla D, Assistant Marketing Manager på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Hei Sydentur2012.
Takk for tilbakemelding! Fantastisk å høre at du satte pris på sengen, badet og beliggenheten! Det er jo litt begrenset hva man kan gjøre når deler av bygningsmassen er fredet, og da må ting noen ganger beholdes på samme sted, så det er ikke unaturlig at du kjenner deg igjen fra både Hotel Viking, Hotel Sara eller Clarion Hotel Royal Christiania. Vi har en stor og vakker marmortrapp istedenfor rulletrapp til andre etasje og utsikten til frokostsalen fra heisen er i halvparten av heisene byttet ut med utsikt over et grøntareale i midten av bygget. Frokostsalen har vi flyttet ut mot Jernbanetorget så man kan se Oslo våkne til liv mens man nyter frokosten. Garasjen er driftet av et eksternt selskap så selv om den ligger under hotellet tilhører den ikke oss, vil du vite mer om rutiner og sikkerhet kan du gjerne kontakte Aimo Park/Q-park. Håper vi ser deg igjen hos oss ved en senere anledning!