Paul
5,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020via mobile enheter
Camilla Dahl, MarketingClarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2020
Hei phovland.
Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, jeg er så glad for å høre at du har hatt det fint hos oss.
Velkommen tilbake!

kr 1 284
    kr 1 511
4.1 km fra Clarion Hotel The Hub
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 044
0.7 km fra Clarion Hotel The Hub
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

The Hub frister ikke til gjentakelse:-( En stor og ukontrollert hotellmaskin som ikke leverer det den burde.
Oppsummert: Bra renhold, mørke og triste ganger, fine rom, alt for stor og kaotisk frokostsal, selv om vi hadde fått tildelt spisetider. Dårlig utvalg og dårlig merking av glutenfrie og laktosefrie alternativer. Alt for mye folk på ett sted, og helt umulig å overholde smittevernreglene.

Vi hadde på tross av det et bra opphold, men anmeldelsen blir dessverre «gjennomsnittlig», og vi velger et annet hotell ved neste Oslo-besøk.

1  Takk, Henning1967
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei Henning1967.
Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at besøket ditt ikke frister til gjentakelse, det er ikke inntrykket vi ønsker at gjestene våre skal sitte igjen med. Jeg vil du skal vite at vi i løpet av sommeren har jobbet med å utvide utvalget i frokosten tilbake til normalen etter vi fikk lov til å servere buffet igjen i midten av juli, vi har også gjennomgått all merking av mat og kvalitetssikret det. Vi har satt opp frokosttider for å sikre at det ikke blir for mange mennesker i frokosten samtidig, men det er også viktig å ta hensyn til andre og huske å holde avstand, gjerne etter merkene på gulvet, slik vi alle gjør i f.eks matbutikker.

Jeg håper vi får en ny sjanse til å gi dere et godt inntrykk av oss i fremtiden.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fint nyoppusset hotel, bra rom med god seng og god dusj. MEN - bodde her to netter, ved innsjekk får vi beskjed om frokost puljer og må spise mellom 07.30-08.00 pga corona, ok! Henter mat og tar med på rommet for å drøye litt. På kveld samme dag så er ikke rommet ryddet, frokost rester tilstede, ingen rene håndklær, ikke påfyll av kaffe. Vi går ned til resepsjonen og får nye håndklær der. Blir da informert om at man må bo her 5 døgn for å få rommet ryddet, djissess er det meg mulig!! Driver dere hotel, eller gjør dere ikke? Ingenting av disse begrensningene er informert om NOE sted, ikke engang i resepsjonen ved innsjekk!? Hallo! Choice - Rene håndklær - kaffe puter - info? info i disse tider må jo være et minimumskrav, er dette slik Petter Stordalen vil ha det? Skuffende opplevelse!

1  Takk, brathen51

Hei brathen51.
Takk for din tilbakemelding. Alle gjester skal ha fått informasjon om dette gjennom SMS og/eller ved innsjekk, pluss informasjon på tv på rommet, og jeg beklager hvis dette ikke har nådd deg under oppholdet. Jeg vil du skal vite at vi etter din tilbakemelding har gjennomgått rutiner og kvalitetssikret at all informasjon om våre tiltak når gjestene våre, takk for at du løftet dette frem for oss.

Anmeldt 17. juli 2020

Perfekt beliggenhet og et fint Hotell. Enkel inn og utsjekking da man har appen, for å slippe å stå i kø. Var heldige å få frokost med buffet da Koronatiltaket ble opphevet den dagen. Og frokosten var helt nydelig. Fint rom og gode senger. Ikke noe å utsette på dette oppholdet. Anbefales på det sterkeste 😊

1  Takk, Ann-charlott L

Hei Compass57590.
Jeg blir så glad av å lese tilbakemeldingen din, tusen takk for at du deler den med oss! Vi gleder oss til du kommer tilbake!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Oslo's beste og kuleste hotell. Her bor du meget sentralt med kort vei til Karl Johan, flere kjøpesentre, aktiviteter og severdigheter. Stort hotell og meget pent utsmykket. Betjeningen i resepsjonen kan jobben sin-full service og meget hjelpsomme med alt. Covid-19 tiltakene på hotellet var meget bra. Køordninger fungerte godt, sprit dispensere godt plassert rundt omkring og oppmerkede områder i resepsjonen...Meget bra!
Frokosten og serveringen var meget godt laget og foregikk perfekt. Hyggelige ansatte i alle ledd😊 rommene er flotte og god plass med en ganske bra standard 👍🏻
Her er det ingen tvil: Byens beste hotell 🥰

Eneste vi ikke fikk testet ut ved vårt opphold var basseng/trenings området... Gir full score her! Stordalen's storstue skuffer ikke! Håper de som leser dette (som jobber der) viser de denne skryten! Frokost serverings crewet var bare utrolig kule ✌🏼😉 good Job and service boys & girls.. takk for oss - vi kommer tilbake!

1  Takk, 859j_rgene

859j_rgene, YOU = The best!
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Med så mange fine hoteller i Oslo er jeg så glad for å høre at du ser på oss som byens beste hotell! Takk for det! Jeg gleder meg masse til å dele tilbakemeldingen din med mine fantastiske kollegaer som har stått på dag og natt for at gjestene våre skal ha det bra. Tilbakemeldinger som dette gjør det alt verdt det!

Vi gleder oss alle til å se dere igjen!

Anmeldt 14. juli 2020

Herlig natt å starte ferien med. Hele familien koste oss og sov godt. Ypperlig treningsrom, interiør og beliggenhet. Betalte kun 800kr da vi hadde 10 netter for 8000 på alle choice hotell.

Anbefales uansett pris. Vi kommer tilbake 😀

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, maby81
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din maby81!
Hjertelig velkommen tilbake!