Gratis avbestilling frem til 08.08.21
eDreamsUSD 209
Trip.com
Snaptravel
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøker The Hub enkelte helger når vi skal kose oss i Oslo sentrum. Selv om vi bor i Oslo. Det er godt å komme sammen utenfor husets fire vegger. På The Hub opplever vi alltid god service og rommene er fine. Noen ganger kan det pirkes på renhold, er nok bare litt corona-avvik Det er støyete om natten når vinduet er oppe, men vi er byfolk og takler pulsen av Oslo. Skal man ikke spise på hotellet,så har man hele byen å velge i. Turer til Sørenga, operaen, biblioteket eller langs brygga fra Operaen til Aker Brygge. Vi kommer til å bruke The Hub som vår "Hytte" fremover☀️

1  Takk, 1970jonnyb
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei 1970jonnyb.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er helt fantastisk å tenke på at dere anser oss som "hytta", det tar vi som et stort kompliment! Vi gleder oss til neste besøk!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte rom for 3 personer i god tid, dagen før vi ankom fikk vi melding om at det kostet ekstra for seng til gutten vår....
Rommet var et handikaprom,og var forsåvidt stort og greit, men veldig høyt opp til toalettet.
Rengjøring var middelmådig, pirket frem gammel skitt fra overgang mellom gulv og dusjvegg. Her så det ut til at det ikke har vært gjort skikkelig rent på lang tid

1  Takk, SkierBergen

Hei SkierBergen.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Jeg beklager at dette ikke ble informert om tidligere. Jeg skal ta det videre slik at det forhåpentligvis ikke skjer igjen. Jeg ber også housekeeping-avdelingen vår utføre ekstra renhold mellom gulv og dusjvegg på alle rom. Takk for at du gir beskjed. Jeg håper vi ser dere igjen hos oss ved en senere anledning!

Anmeldt 22. juli 2020

Sykt bra hotell. Fine rom. Vakker utsikt. Perfekt beliggenhet (midt i sentrum). Vennlig personale. God mat. Gode senger. Fin kunst over alt. Spektakulær resepsjon. Sliter du med å velge hotel og vil ha valuta for pengene? Velg the hub!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, magnus118

Hei magnus118.
Tusen takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Super hotell med flotte fasiliteter. Basseng, badstue, treningssenter, flott bar, flotte rom, hyggelig ansatte. Her mangler det ikke på noe. Her kan man reise med familie, venner eller par på tur.
Fantastisk frokost - Her manglet det ikke på noe.
Fantastiske rom - topp moderne rom med alle fasiliteter. 2 store tv’er med gode streamingmuligheter.
Flott bad med stor god dusj.

1  Takk, phovland

Hei phovland.
Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, jeg er så glad for å høre at du har hatt det fint hos oss.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

The Hub frister ikke til gjentakelse:-( En stor og ukontrollert hotellmaskin som ikke leverer det den burde.
Oppsummert: Bra renhold, mørke og triste ganger, fine rom, alt for stor og kaotisk frokostsal, selv om vi hadde fått tildelt spisetider. Dårlig utvalg og dårlig merking av glutenfrie og laktosefrie alternativer. Alt for mye folk på ett sted, og helt umulig å overholde smittevernreglene.

Vi hadde på tross av det et bra opphold, men anmeldelsen blir dessverre «gjennomsnittlig», og vi velger et annet hotell ved neste Oslo-besøk.

1  Takk, Henning1967

Hei Henning1967.
Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at besøket ditt ikke frister til gjentakelse, det er ikke inntrykket vi ønsker at gjestene våre skal sitte igjen med. Jeg vil du skal vite at vi i løpet av sommeren har jobbet med å utvide utvalget i frokosten tilbake til normalen etter vi fikk lov til å servere buffet igjen i midten av juli, vi har også gjennomgått all merking av mat og kvalitetssikret det. Vi har satt opp frokosttider for å sikre at det ikke blir for mange mennesker i frokosten samtidig, men det er også viktig å ta hensyn til andre og huske å holde avstand, gjerne etter merkene på gulvet, slik vi alle gjør i f.eks matbutikker.

Jeg håper vi får en ny sjanse til å gi dere et godt inntrykk av oss i fremtiden.