kr 1 847
    kr 737
0.8 km fra Clarion Hotel The Hub
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 25. juli 2020

Valgte dette hotellet da jeg har hatt gode opplevelser for noen år siden før oppussing. Bodde her en natt på vår Norgesferie (korona sommer 2020). Hotellet var fullt av gjester. Ingen 1 meters regel. Innsjekk gikk fint, heisene er elendige, alle scanner kortet ditt og trykker på en skjerm hvilken etasje man skal i. Folksomt, kø. Rommet var av grei størrelse, stor tv, dobbeltseng (selv om det står to enkle senger på nettet), store gode hotellputer, stort bad med egen dusj og stort badekar. Perfekt til småbarnsfamilie som ikke gadd å prøve oss en tur i spaavdelingen. Det som trekker ned på rommet: støvdotter rundt forbi, "lite" vindu, kaldt på gulvet på badet, samboeren skulle sjekke under senga før vi sjekket ut i tilfelle mini hadde kastet noe under der, det angret han på. Masse støv, matrester osv. Frokostbuffe: Masse folk, tok lang tid å finne ledig bord. Ingen korona regler her. Hotellets vaskepersonal har ikke brukt koronatiden til å vaske hvertfall. Jeg kommer ikke tilbake her igjen!

1  Takk, Vany90
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Hei Vany90.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Corona har bragt med seg en litt annerledes hverdag, men sammen skaper vi en trygg og god opplevelse. Når det gjelder å forholde seg til 1 meters regelen finnes det info, skilting og klistremerker på gulv i alle fellesarealer for å minne våre gjester på å holde avstand til hverandre. Våre medarbeidere minner også på dette når de kan, men vi har dessverre ikke mulighet til å være overalt hele tiden. Det å holde avstand er en felles dugnad og vi håper at våre gjester viser hensyn til hverandre og følger reglene om avstand på lik linje som man gjør ute i byen, på restaurant, i middagsselskap og i butikken. Skjermpanelene og knappene til heisen blir rengjort jevnlig gjennom hele døgnet, men dessverre er ikke teknologien der at vi slipper å trykke på heisknappen helt enda (selv om det hadde vært utrolig praktisk!). Jeg er veldig glad for å høre at rommet passet dere bra og når det gjelder badet håper du ga beskjed til mine kollegaer i resepsjonen under oppholdet eller ved utsjekk så vi kan få vår tekniske avdelingen til å se på saken umiddelbart. Jeg har tatt tilbakemeldingen din om rommet med min kollega som er ansvarlig for renhold og jeg vil du skal vite at nå på bakgrunn av tilbakemeldinger blir alle rommet sjekket ekstra nøye før gjester sjekker inn. Takk for at du hjelper oss med å bli bedre!

Å gi våre gjester et fint og trygt opphold er vår største og viktigste prioritet. Vi har siden mars gått igjennom og endret hver eneste rutine for å sikre dette og det arbeidet slutter aldri. Jeg håper vi ser deg igjen hos oss ved en annen anledning.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøker The Hub enkelte helger når vi skal kose oss i Oslo sentrum. Selv om vi bor i Oslo. Det er godt å komme sammen utenfor husets fire vegger. På The Hub opplever vi alltid god service og rommene er fine. Noen ganger kan det pirkes på renhold, er nok bare litt corona-avvik😉 Det er støyete om natten når vinduet er oppe, men vi er byfolk og takler pulsen av Oslo. Skal man ikke spise på hotellet,så har man hele byen å velge i. Turer til Sørenga, operaen, biblioteket eller langs brygga fra Operaen til Aker Brygge. Vi kommer til å bruke The Hub som vår "Hytte" fremover👍☀️

1  Takk, 1970jonnyb
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei 1970jonnyb.
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er helt fantastisk å tenke på at dere anser oss som "hytta", det tar vi som et stort kompliment! Vi gleder oss til neste besøk!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte rom for 3 personer i god tid, dagen før vi ankom fikk vi melding om at det kostet ekstra for seng til gutten vår....
Rommet var et handikaprom,og var forsåvidt stort og greit, men veldig høyt opp til toalettet.
Rengjøring var middelmådig, pirket frem gammel skitt fra overgang mellom gulv og dusjvegg. Her så det ut til at det ikke har vært gjort skikkelig rent på lang tid

1  Takk, SkierBergen

Hei SkierBergen.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Jeg beklager at dette ikke ble informert om tidligere. Jeg skal ta det videre slik at det forhåpentligvis ikke skjer igjen. Jeg ber også housekeeping-avdelingen vår utføre ekstra renhold mellom gulv og dusjvegg på alle rom. Takk for at du gir beskjed. Jeg håper vi ser dere igjen hos oss ved en senere anledning!

Anmeldt 22. juli 2020

Sykt bra hotell. Fine rom. Vakker utsikt. Perfekt beliggenhet (midt i sentrum). Vennlig personale. God mat. Gode senger. Fin kunst over alt. Spektakulær resepsjon. Sliter du med å velge hotel og vil ha valuta for pengene? Velg the hub!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Magnus Ellefsen M

Hei magnus118.
Tusen takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Super hotell med flotte fasiliteter. Basseng, badstue, treningssenter, flott bar, flotte rom, hyggelig ansatte. Her mangler det ikke på noe. Her kan man reise med familie, venner eller par på tur.
Fantastisk frokost - Her manglet det ikke på noe.
Fantastiske rom - topp moderne rom med alle fasiliteter. 2 store tv’er med gode streamingmuligheter.
Flott bad med stor god dusj.

1  Takk, phovland

Hei phovland.
Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, jeg er så glad for å høre at du har hatt det fint hos oss.
Velkommen tilbake!