6 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 180
FindHotelUSD 178
Prestigia.comUSD 195
Anmeldt 1. august 2020

Meg og min familie på 4 bodde 3 netter her.
Flotte og innbydende rom, deilige senger, stort bad med god belysning. Hårføner på bad, og kaffemaskin på rom samt minibar.
Sengene var såpass store at det var god plass til et barn i midten uten at det ble for trangt.
Frokosten var nydelig, med stort utvalg. Hyggelig og flinke ansatte i frokost, og hyggelig velkomst inn til frokostsalen, beit meg merke i en som het Mads/Mats(?). Dere i frokosten gjør en vanvittig god jobb nå i disse tider med masse besøkende gjester. Tusen takk for jobben dere gjør, jeg så ikke en eneste plass det gikk tomt .

Vi alle var veldig fornøyd med oppholdet, og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 92MariK
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei 92MariK.
Jeg må først si at jeg blir rørt av å lese tilbakemeldingen din. Tusen takk for at du legger merke til og nevner mine fantastiske kollegaer i frokosten og gir de en ekstra shout-out. Det betyr så mye for oss at dere har hatt et fint opphold. Jeg gleder meg til å dele tilbakemeldingen din med de og resten av kollegaene mine på hotellet. Håper det ikke er lenge til vi sees igjen!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 2 netter på dette hotellet. Fantastisk hotell med flott beliggenhet. Oppgradert rom som overgikk alle forventninger. Hyggelige ansatte og en innbydende frokost-buffet. Eneste negative var kr. 980,- for å parkere 2 døgn i kjelleren. Men det skal ikke The Hub lastes for. Neste gang blir det tog.

1  Takk, Weskje

Hei Weskje!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, fantastisk å høre at rommet overgikk alle forventninger og du ble godt tatt vare på av mine kollegaer! Du har så klart helt rett at vi dessverre ikke har noe med parkeringshuset å gjøre, men husk at tog er mye bedre for miljøet og vi ligger så nære alt i byen at du ikke trenger bilen under oppholdet ;) Jeg er stor tro på at det kommer til å bli bra. Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dette må være det beste hotellet vi har besøkt noengang. Reiste med 2små barn. Store deilige senger. Fint plass til 5åringen i mellom oss. Badene var imponerende store. Sengetøyet var bløtt og deilig! Rituals såper på badet. Kaffemaskin og kaffe. Minibar på rommet. Noe som man ikke ser så ofte lenger. Rent og pent. God og moderne teknologi som er enkel å bruke. Egen parkering i kjelleren er også veldig bra i Oslo sentrum, dog litt dyr.

1  Takk, ElinHP

Hei ElinHP.
Jeg blir så glad for å høre at vi er det beste hotellet dere har besøk, wow, det er stort for oss, tusen takk! Jeg håper å se dere tilbake hos oss neste gang dere er i Oslo, med eller uten barn!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Booket for å bruke basseng, ble ikke skuffet.
Kjempe gode ansatte, ba om vannkoker og fikk det selv om rommet kun hadde kaffemaskin(fint for dem som liker det). Fine og hyggelige rom. Kom tilbake igjen noen helger senere og like koselig denne gangen.

Frokosten var 100% selv med korona, rakk å unngå kø ved å være tidlig ute. Bra utvalg, selv for en veganer.

10/10

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, baconl186

Hei baconl186.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har fantastiske medarbeidere som spesielt i disse dager står ekstra på for å gi gjestene våre en fantastisk opplevelse og jeg setter utrolig stor pris på å høre at du har hatt det fint hos oss. Jeg håper vi ser deg igjen neste gang du er i Oslo!

Anmeldt 27. juli 2020

Lange køer ved innsjekk, frokostkø(pga. Covid-19) og varme/kule regulering som ikke fungerte. Ble vekket av en person som forsøkte å bryte seg inn på rommet vårt. Tok 20min før sikkerhet tok hånd om situasjonen. Ikke godt nok!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, 415krk
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei 415krk.
Takk for din tilbakemelding etter oppholdet ditt. Smitteverntiltakene som er på plass for våre gjesters og medarbeideres sikkerhet fører til en litt annerledes hotellopplevelse og noe ventetid ved blant annet innsjekk/utsjekk og i frokosten, men jeg forstår det kan være frustrerende. Jeg håper du husket å gi beskjed om klimaanlegget til mine kollegaer ved utsjekk eller under oppholdet så vår tekniske avdelingen kan ta en titt og sørge for å utbedre problemet.

Jeg håper vi ser deg igjen hos oss ved en annen anledning.