turjenta
1,0 av 5 boblerAnmeldt 14. aug. 2020via mobile enheter
Camilla Dahl, MarketingClarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. sep. 2020
Hei turjenta.
Takk for din tilbakemelding. Menyen på Norda har dessverre vært litt begrenset i sommer på grunn av situasjonen vi befinner oss i, men jeg kan love deg at våre burgere ikke er fryst før servering. Vi får de ferskt fra leverandør Strøm Larsen som lager de etter vår kjøkkensjefs oppskrift. Jeg synes det er utrolig leit å høre at den ikke stod til forventningene, jeg håper du vil komme tilbake i høst da vi har helt ny meny med mange forskjellige valgmuligheter.

kr 2 478
0.7 km fra Clarion Hotel The Hub
    kr 1 392
4.1 km fra Clarion Hotel The Hub
Restaurant
Our lounge area on the second floor
    kr 838
0.7 km fra Clarion Hotel The Hub
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Jeg har nylig hatt mitt tredje besøk på The Hub, ett i fjor sommer og to opphold nå sommeren 2020.
I 2019 var jeg veldig fornøyd, både med hotellrommet, frokosten og fasilitetene forøvrig. Men i mellomtiden har det skjedd store forandringer.
Under begge oppholdene i 2020 er det skittent og det flyter av søppel i gangene og ved heisen. Ved siste opphold sto de samme søppelposene og tomflaskene ved heisene alle tre dagene vi var på hotellet. Jeg synes dette er betenkelig med tanke på smittesituasjonen vi er inne i. Og teppegulvet i korridorene blir ikke støvsugd. Rommene blir ikke rengjort i løpet av oppholdet, senger ikke redd opp og skitne håndduker ikke byttet ut, slik jeg er vant med fra andre hoteller.
Frokosten var også helt annerledes enn i fjor. Varmmaten var kald, selv om den lå på varmeplater.
Men rommet var varmt.. Alt for varmt, på tross av at vi skrudde klimaanlegget på minimum.
Det blir ei stund til neste gang, dersom The Hub ikke tar tak i disse problemene. Ønsker meg 2019-standard.

1  Takk, Elinalmaas
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei Elinalmaas.
Takk for din tilbakemelding, så hyggelig å høre at du har bodd hos oss flere ganger, det setter vi stor pris på. Jeg beklager at oppholdene i sommer ikke stod til forventningene og jeg vil forsikre deg om at det heller ikke er på høyde med våre standarder. På grunn av covid-19 vil oppholdet være noe annerledes og pga smittevern rengjør vi kun rom som bor fem dager eller lenger. Dette er midlertidig som en ekstra sikkerhet for gjester og medarbeidere. Alle rom blir grundig vasket etter utsjekk. Jeg vet ikke når du bodde hos oss i sommer, men det har vært flere endringer rundt frokost og frokostservering fra myndighetenes side som vi har rettet oss etter.

Jeg håper du velger å komme tilbake til oss ved en senere anledning så vi kan vise deg at dette var et unntak.

Anmeldt 10. august 2020

Clarion Hotel Hub er et herlig sted å tilbringe siste feriedagen. Siden det var lang kø til innsjekk, valgte jeg å bruke app`en til etasje- og romvalg, inn-/utsjekk og betaling. Enkelt og praktisk. Det var deilig å tappe i badekaret og slappe av litt før en kveld på byen. Og samme før utsjekk. Rask og god service ved behov for hjelp, det manglet bunnpropp i badekaret, så jeg sendte en melding på chat i app`en. Etter ca 4 minutter banket romservice på døren med ny propp.

Romtips: Rom mot Storgata er fint og stille
1  Takk, Jan Olav M
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei Jan Olav! Så bra at du brukte appen til å sjekke inn, vi har både det og self service check in maskiner tilgjengelig som skal lette på eventuell ventetid ved innsjekk og utsjekk. Jeg er også glad for å høre at vi kunne løse problemet ditt raskt gjennom chat. Takk for at du valgte å avslutte ferien hos, jeg håper vi ser deg igjen neste gang du er i Oslo!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig fancy og kult hotell! Er en gjennomført stil på hele hotellet. Hadde et vanlig dobbeltrom i 13.Etg. Veldig behagelig seng og dyne.
Fikk utdelt frokost tid 10:30 på en søndags morgen som var helt perfekt. Frokost stenger 11:00. Baren i 13.Etg hadde fullt av brennevinsflasker men drinkene på menyen var ikke det beste. Lokale drinker som ikke var så gode. Lokalt Oslo øl som heller ikke var min favoritt. Heisene ble bestilt via en Ipad. Når jeg skulle trykke 13.Etg, så bestilte jeg kun til 1.etg. Så jeg måtte ta en annen heis for å komme til hotellrommet.
Men hotellet får 5/5 stjerner :-)

1  Takk, Thafredrik

Hei Thafredrik.
Så hyggelig å lese tilbakemelding din. Tusen takk for fine ord og anbefaling. Jeg håper å se deg igjen hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi sov på The hub 1 natt. Oppholdet startet med kaos i resepsjonen å kø ut av hotellet ved innsjekk. Det tok vel gode 35-40min før vi kom til skranken. Hotellrommet var fresht og moderne. Sengen var kjempegod men natten ble ødelagt av elendig ventilasjon. Det ble veldig dårlig luft på rommet å alt for varmt. Åpnet vi vinduet ble det for mye støy. Syns det er veldig merkelig at et så moderne hotell ikke har bedre ventilasjon. I gangene på hotellet var det svalt å deilig men på rommet var det varmt å tett luft. Vi hadde vaktmester innom for å se på det men det hjalp ingenting. Etter en natt uten søvn bestemte vi åss for å skippe frokost å komme åss hjem for å få søvn.

2  Takk, Espen E

Hei galagutt.
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Jeg er lei meg for å høre at besøket ikke stod til forventningene. Det er dessverre sånn at vi er inne i en litt annerledes hverdag som gjør hotellopplevelsen noe annerledes enn tidligere, pga smittevern og tiltak kan man for eksempel oppleve mer kø enn i normale tider. Husk at du kan sjekke inn med Nordic Choice app'en eller self service check-in maskin. Jeg skal se om vi kan kommunisere dette enda bedre til fremtidige gjester. Takk for din tilbakemelding! Jeg håper vi ser dere igjen hos oss ved en annen anledning.

Anmeldt 9. august 2020

Vi har hatt en super bursdagshelg med datteren vår som fyller 14 år i morgen.Vi spurte om muligheten for oppgradering av rommet, da dette var en spesiell helg. Hotellet var ganske fult, men vi fikk bekreftet at de skulle forsøke å imøtekomme våre ønsker. Når vi kom fikk vi et oppgradert og kjempefint rom😊Hilsen til bursdagsbarnet lå også på sengen. Servicen har vært fantastisk. Det var antibak flere steder på hotellet, og de ansatte oppfordret alle jevnlig om å bruke dette. Sengene var himmelske å ligge i, til og med sovesofaen var kjempegod. Frokosten var nydelig med mye godt å velge i. Spesiell takk til Gunveig i resepsjonen som jeg hadde dialog med i forkant av oppholdet og som besvarte mine mailer i raskt og hyggelig.
Tusen takk for oss, vi kommer tilbake.❤️👍

1  Takk, Gelica06

Hei Gelica06.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, jeg er utrolig glad for at vi kunne bidra til å gi dere en fin bursdagshelg i byen! Jeg skal hilse så mye fra Gunveig! Vi gleder oss til å se dere igjen!