Eivind S
5,0 av 5 boblerAnmeldt 21. aug. 2020via mobile enheter
Camilla Dahl, MarketingClarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. sep. 2020
Hei eivinds228
Wow, jeg har nesten ikke ord - tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Jeg er så glad for å høre at dere har hatt det fint hos oss, og tusen takk for at du nevner min flotte kollega i resepsjonen, jeg blir så rørt hver gang jeg ser hvordan man går "above and beyond" for gjestene våre! Det er ingenting vi heller vil enn å gi gjestene våre den beste opplevelsen. Vi gleder oss alle til å se dere igjen neste gang dere kommer til Oslo!

kr 3 479
  • Radissonhotels.com
    kr 2 271
0.3 km fra Clarion Hotel The Hub
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 972
0.7 km fra Clarion Hotel The Hub
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

God service, vennlige ansatte og gode rom. Sov godt, men anbefaler og ha vindu igjen fordi Oslo støyer. Frokosten er den beste jeg har fått på denne kjeden. Og er ikke så langt bak Nidelv og Hell. Anbefaler dette stedet, sentralt, godt og trygt.

1  Takk, Amund G
Camilla Dahl, Marketing på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei Amund.
Tusen takk for hyggelig anmeldelse og tilbakemelding! Håper å se deg igjen hos oss ved en annen anledning!

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god komfort, god frokost, meget hyggelige ansatte og gode teknologiske løsninger på heis og TV, raske løsninger for utsjekk/innsjekk. Rask løsning utsjekk/innsjekk passer fint for meg som er en utålmodig sjel. Frokosten vil jeg påstå er på høyde med Norges beste frokost.

1  Takk, helenes249

helenes249, jeg blir så utrolig glad av å lese anmeldelsen din, tusen takk! Vi jobber hardt hver eneste dag for å gi våre gjester det beste oppholdet for dem, i alle ledd - teknologi, personlig service, søvn og ikke minst frokost. Jeg håper vi ser deg igjen hos oss ved en annen anledning!

Anmeldt 18. august 2020

Frokosten var amazing og beliggenheten perfekt. Hyggelige ansatte. Herlig fasiliteter som basseng og badstue.
Kom først Til et handikap vennlig rom, noe vi ikke trengte. Skittent rom med stygg lukt på badet. Gikk i resepsjonen å ga tilbakemelding, fikk da et nytt hotellrom. God service.

Noe dårlig rengjøring, opplevde rommet som støvete, flekker på sengegavl og lampe.

1  Takk, caroline n

Hei Caroline!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet ditt! Fantastisk å høre at både service, beliggenhet, basseng og badstue ble satt pris på. Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en annen anledning!

Anmeldt 17. august 2020

Bra hotell med supergod frokostbuffet som vanlig. Eneste er at cupkakene kunne vært bedre, smakte papp, men det er bare flisespikkeri, masse annet å velge mellom. Madrassene er av type "sklir hit og dit", når det er sagt så er sengene utrolig gode å sove i. Stort bad og deilig med balkong. Frokost kuponger fungerte bra, ikke noe kø i det hele tatt. Corona tiltak var godt ivaretatt, så stort pluss der. Vi hadde superior rom og stolen der var av type synk i sammen når du satt, du må helst ikke ha en stor bakdel når du sitter der, for da kommer du deg ikke opp.. Minus at det ikke blir rengjort hver dag, men i disse coronatider er det vel forståelig, vi fikk både nye håndklær og dopapir av renholdspersonalet når vi spurte, så det var bra.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, tone0489

Hei tone0489.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg er så glad for at dere har hatt et fint opphold. Det er spesielt hyggelig å høre at dere føler smitteverntiltakene ble godt ivaretatt. Dette er en ny situasjon for oss alle og jeg er så stolt av hvordan mine kollegaer har agert raskt og effektivt for å sikre våre gjesters sikkerhet gjennom hele denne tiden.
Jeg håper vi sees ved en senere anledning! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 17. august 2020

The Hub ligger midt i Oslo med nærhet til alt. De utmerker seg med hyggelig personale overalt (altså god ledelse). Rommene er rene og fine, frokost godt organisert og restaurant og takbar har god mat og drikke og fantastisk utsikt. Takk for oss!

1  Takk, olejohsh

Hei olejohsh!
Tusen takk for besøket og en så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi enorm stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake!