7 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 218
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde to netter på Clarion hotel The Hub. Hotellet var nytt og fint og frokosten var veldig god. Allikevel var det flere ting som gjorde at oppholdet ikke innfridde forventningene:

1) Vi hadde bestilt overnattingene med 3-retters middag og hadde lest om hotellets restaurant på forhånd. Restauranten har stengt søndager og mandager og vi fikk derfor en 3-retters middag i frokostsalen der vi var nesten alene begge dagene. Maten var grei nok, men med en uerfaren kelner som bl.a trodde at Pinot Grigio var en rødvin og ikke lot oss smake når vi bestilte en hel flaske, så fikk vi ikke den opplevelsen som vi forventet.
Et forslag til hotellet er å heller servere 3-retteren i baren for de gjestene det gjelder på søndager og mandager. Der er omgivelsene mye hyggeligere og de som jobber der opplevdes både som hyggelige og proffe.

2) Det var renhold på rommet kun hver 2. dag, noe hotellet begrunnet med covidtiltak. På andre hoteller vi har bodd på under pandemien har det vært renhold hver dag, så dette opplevdes for oss mer som et innsparingstiltak.

3) Det var generelt flere småting som vi stusset over på et så nytt og flott hotell som sengetøy som var revnet, lys med føler på badet som slo seg av slik at det ble helt mørkt under dusjingen og kjøleskap som ikke kjølet ordentlig.

Vi kommer nok til å velge et annet hotell neste gang vi er i Oslo.

Takk, u9a
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei U9a,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid.
Hele vår normal situasjon er endret siden Mars 2020. Vi har måtte endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på rekord fart. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Men tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Marianne Høybakk

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Forventingene var store til dette nye hotellet. Men kø ved heisen gjør nesten at det blir bare 3 stjerner. "Alle" ble henvist til samme heis, og når heisen kom og det ikke ble plass til alle, så måtte du dra kortet igjen, tok litt tid før vi skjønte det... Oppfordrer personalet til å testkjøre heis. Ble et undøvendig irritasjonsmoment. Og ingen holdt metern... Fint og romslig rom. Prøvde oss på baren i 13ende, men ingen ønsket oss velkommen inn der. Heldigvis ble vi ønsket velkommen inn på Hub bar. Utrolig flott frokost, bare å glede seg!

Takk, Nina S
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei Nina S,

Takk for at du tok deg tid til å skrive om vårt hotell. Vi verdsetter det utrolig høyt og ekstra mye verdsetter vi deg som vår gjest hos oss i en svært spesiell tid. Vi er utrolig stolte av vårt hotell. Det er utrolig hyggelig at dere hadde en god opplevelse i Hub Bar og ikke minst frokosten. Det betyr mye for oss. Vi har jobbet mye med logistikken ved hotellet. Det har vært utrolig krevende spesielt i en tid med både 2 m og 1 m. Det er også ulike slottider både ved frokost, innsjekk og utsjekk. Vi prøver å styre gjestene i ulike tider for at man skal unngå køer men det er utrolig utfordrende og det vil alltid være noe kø ved rushtider. Vi oppfordrer også til bruk av trapp og vi informerer alle gjester om det i forkant.
Vi er helt avhengig av et godt samarbeid med gjestene våre under de restriksjoner vi har også at de holder 1 m.
Vi forstår veldig godt hva du sier og vi også håper det blir bedre når restriksjoner oppheves.
Selv bruker jeg ta litt andre valg enn tidligere nettopp for å unngå køer, men det blir veldig individuelt og ikke alltid passer det for alle. Det har jeg stor forståelse for.

Igjen, tusen takk for tilbakemeldingen og gleder oss til vi kan ses igjen. Det håper jeg vi gjør.
Ønsker deg en god sommer videre.
Marianne Høybakk

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Lite hyggelig dame i resepsjonen. Standard rommet er bra. Badet er veldig bra for standard rom, men dårlig air con på rommet. Digert TV på rommet. Gode puter. Men det som virkelig drar ned vårt opphold er dealen vi kjøpte med mat inkludert. Det er Ikke i restauranten Noda som vi trodde. Det er et bord der frokosten blir servert! Utrolig trist opplevelse. Ingen tok imot oss, det så stengt ut. Ingen skilting som gav mer informasjon. Omsider fant vi noen helt bak i restauranten/kantinen. Føltes som å komme inn på et cruise skip uten passasjerer! Tilbudet var en fast meny. Ingen valg! Mega trist å sitte der helt alene. Vi fikk caprese salat som var god, men litt kjedelig. Så fikk vi indrefilet. Veldig mør og fin.. Det var bare ikke det jeg ville bestilt om jeg fikk velge. Desserten var veldig god må sies. Skulle på do omsider.. Det var kun en handikap do i kantinen...som stinket helt forferdelig! Merkelig siden vi var de eneste gjestene. Syntes også at det er ekkelt med et stinkende do i en restaurant (kantine). Kan si noe om renholdet generelt. Servitøren var hyggelig og gjorde det beste hun kunne under de forhold hun var gitt...
Det er ikke verdt å ta dette tilbudet. Man sparer litt over 200 kr for 2 personer, men ville heller brukt pengene på en koselig restaurant et annet sted.
Vi skal sove her 5 netter til... Håper opplevelsen blir bedre etterhvert.

Romtips: Ikke kjøp rom med mat om du liker god atmosfære under måltidet!
Takk, Catx1000
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei Catx1000,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss deres tilbakemelding.
Når det gjelder middagstilbudet så er dette et tilbud vi har med rom, frokost og middag inkludert (fast meny) til rabattert pris. Tilbudet har vi hatt siden covid slo inn i 2020 og har vært av stor suksess både for oss men ikke minst gjestene våre.
Det er riktig at denne serveres fra hotellresturanten og ikke i Norda Restaurant i 13etg. Her er det muligheter å oppgradere til restauranten i vår 13 etg ved ledig kapasitet og ønske. Vi sender alltid informasjon i forkant av opphold til alle gjester som orienterer og ikke minst oppgraderingsmulighetene.

Veldig glad for å lese at maten var god og at servitøren gjorde en god jobb.
Når det gjelder toalettet er dette tatt opp ytterligere og slik skal det ikke være.

Håper de resterende nettene sto til forventningene og at vi fikk rettet på inntrykket.

Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden. Det betyr utrolig mye for oss.

Ønsker dere fortsatt videre en god sommer.
Hilsen Marianne Hotel Manager

Anmeldt 11. juli 2021

Betalte 1700 kr for et rom 1 natt. Rommet var lite, skilte seg på ingen måte ut fra rom på rimeligere hoteller. Det var altfor mange gjester på hotellet samtidig, 20 minutter ventetid på å ta heis, uavhengig av hvilket tidspunkt på dagen. Lang kø i resepsjonen, opphoping av gjester og umulig å holde avstand. God frokost. God beliggenheten midt i sentrum. Anbefaler ikke dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Sara_BC93

Hei Sara_BC93,

Tusen takk for din tilbakemelding. Clarion Hotel The Hub er storstuen i Oslo. Her er det hvor mennesker møtes og hvor det er liv, musikk, atmosfære og hygge fra morgen til kveld. We are Oslo.
Vi har full forståelse for at det ikke passer for alle. Og spesielt i dag med mange restriksjoner årsaket Covid-19 også gjør at all logistikk tar noe lengre tid. Vi har forståelse for at dette ikke passet for deg.

Ønsker deg en god Sommer.
Hilsen Marianne

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Mye bra men også en del pirk å ta tak i.

Rent rom
Deilig frokost.
Fine lokaler.

Bra service når man først kommer frem til skranken.
Mye kø hele dagen i skranken.

Aircondition på rommet var ødelagt.
De jobbet for å fikse dette og fikk til en viss grad løst det på dag 2.

Kortene våres ble låst mellom døgn 1 og døgn 2. måtte fornye.
Dette overhørte vi flere i resepsjonen si også.

Noen hadde bestilt mat på vårt rom.
Når vi skulle sjekke ut, og skulle betale så vi at det var mye dyrere på grunn av mat vi ikke hadde bestilt.

Vi fikk det refundert men det bør være en policy på at kelnere eventuelt tar navn sammen med rom nummer når folk bestiller på rommet. For en kvalitetssjekk..

Takk, 5bj_rnars

Hei 5bj_rnars,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg og familien som vår gjest i en svært spesiell tid.
Hele vår normal situasjon er endret siden Mars 2020. Vi har måtte endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på record fart. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Men tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Håper vi ser deg igjen hos oss snart.
Velkommen tilbake!
Hilsen Marianne Høybakk