6 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 218
FindHotelUSD 220
EtripUSD 220
Anmeldt 29. juli 2021

Dette er vel eit av dei dårligste hotellene når det gjelder service som eg har budd på.
Fint hotell men utrolig dårlig service.
Kommer ikke til og bu der en gang til.

Skal du ha ei hyggelige helg i oslo.... velg eit annet hotel

Ifra takterrasse til kjeller så var det utrolig dårlig service

Takk, neideta
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei neideta,

Takk for at du tok deg tid å skrive til oss her.
Det var utrolig leit å høre at du opplever vårt hotell slik.
Vi har full forståelse for at vårt hotell ikke faller i smak hos alle.
Det finnes utrolig mange gode hoteller i Oslo. Håper du finner en favoritt blant disse.

Ønsker deg en god sommer videre.

Anmeldt 26. juli 2021

Bodde to netter på The Hub. Fikk et veldig bra rom, og ble imponert over hvordan de gjorde det med frokosten. Det var ikke så mye folk som tidligere, og utvalget til frokosten var rett og slett imponerende, og vel så det. Serviceinnstilte arbeidere, og tøft heis system. En gang var det noe kø i heisene, men da tok vi bare utfordringen med å ta trappene opp 13 etasjer. Og tok det som en liten trim. Hotellet ligger sentralt.

Romtips: Rom med utsikt til Operaen
Takk, Persteinskog

Hei Persteinskog,

Dette betyr så utrolig mye. Tusen tusen takk for en god tilbakemelding. For oss nå etter halvannet år med tilnærmet ingen drift til full drift nå i sommer har vært en stor påkjennelse på oss ved hotellet. Det å få gode tilbakemeldinger og kunne skape magiske gjesteopplevelser er det vi brenner for og det gjør mitt hotellhjertet oppriktig glad og stolt av å lese denne tilbakemeldingen.
Tusen millioner takk! Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kald frokost, dårlig ventilasjon på rommet, ingen kompensasjon. Måtte betale ekstra for en time lenger utsjekk. Fikk ikke nye håndkle hver dag. Bestilte for lenge siden 2 rom for vår familie på 4, men fikk rom langt fra hverandre. Alltid elsket dette hotellet, har bodd her hver gang men prøver noe annet neste Oslotur.Var i 5 netter, forventer bedre service enn dette desverre.

Romtips: Be om ekstra håndkle om dere liker å ta en dusj hver dag. Fin beliggenhet, små dobbeltrom.
Takk, 572linni

Hei 572linni,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid.
Årsaket Corona har hele vår bransje nå stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Men tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Ta gjerne direkte kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no så håper jeg vi får anledning til å rydde opp i det som er inntruffet.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotel som var kult å bo på. Men renholdet på rommet var tragisk. Ca 3 cm hybelkaniner under senga. Gamle sokker og truser fra tidligere beboere og dette føler jeg var ille. Vi er to stk med støv og allergi i familien og vil ikke anbefale andre

Romtips: Mye støv og dårlig renhold😬
Takk, Per-Arne K

Hei Per-Arne K,

Takk for din tilbakemelding. Dette er vi helt enig i og vi tar tilbakemeldingen på alvor.
Slik skal det ikke være og vi har ingen forklaring å komme med her, da vi er helt enig at slik skal det ikke være og er ikke vår standard. Gjerne ta direkte kontakt med meg på marianne.hoybakk@choice.no. Så håper jeg vi får muligheten til å rydde opp i det som er inntruffet.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service i innsjekk. Etter 20 min i kø skifter resepsjonisten kø og tar de som akkurat har stilt seg i kø. De første som sjekker inn MÅ spise frokost i 07/0730-tiden. Senere ankommet får spise 0930. De i frokostankomsten er veldig ivrig på å sende folk inn i en diger sal uten kokker. Man må snike seg tilbake for å kunne få omelettkokk og bedre mat. Evt for å kunne sitte ute. Kaos i ankomsten, stressende hotell. Ingen vits i å betale 40% mer enn tilsvarende hotell i Oslo denne helgen. Mutt betjening- ingen som hilser.

1  Takk, SEinarn
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei SEinarn,

Faste frokosttider er eneste mulighet for mange hoteller for å kunne tilby en sikker og god frokost iht smittevern og 1m. Vi er helt avhengige av for å ikke servere i take-away bokser som tidligere at gjestene samarbeider med oss og har forståelse for at for å kunne tilby alle gjester buffet så må man følge sin fastsatte tid. Om man 1 dag får veldig tidlig så sørger vi alltid for at vi kan tilby en senere tid en annen dag. Dette er en praksis på flere hoteller i dag for å ha et system for godt smittevern som vi plikter til og for å kunne servere buffet. I flere måneder har hotellene praktisert med take-away kun og da var innholdet svært begrenset. Vi er derfor veldig glad for at vi kan tilby buffet, men da er frokosttider som eneste løsning og vi takker for at gjestene samarbeider, og har forståelse for at det handler om et godt smittevern. Vi gleder oss til vi kan tilby alle å komme til sin ønsket tid igjen innenfor våre åpningstider.

Jeg kan love deg at vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vi skal virkelig øke kvaliteten og fortsette å utfordre tradisjonell hotelldrift også i tiden fremover. Clarion Hotel The hub er huben i Oslo - her skal du som gjest ha store forventninger, oppleve mer enn overnatting og frokost - her skal du ville være og når man reiser herifra skal man sitte igjen med en opplevelse i sin helhet. Dette er ikke bare et hotell men en møteplass og et sted det pulserer og her det skjer. Vi noterer oss din tilbakemelding. Mer en noen gang ivrig på å skape helt fantastiske hotell opplevelser og minner for våre gjester. Dette har vi savnet og litt etter litt nå så ser det ut for at vi kan bevege oss trygt inn i en ny æra hvor hotellene kan posisjonere seg igjen uten restriksjoner og en mer stabilisert drift som står i stil til gjesters forventninger og hvor medarbeidere også drømmer om å jobbe og være.

Tusen takk for tilbakemeldingen.
Ønsker dere en fin sommer videre,
Marianne Høybakk