6 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 220
Trip.comUSD 220
EtripUSD 210
Anmeldt 31. juli 2021

Vi besøkte hotellet i juli 2021. Flott deluxe rom. God beliggenhet. Hotellet har store utfordringer med å håndtere logistikken knyttet til det store antallet gjester de har bygget for. Det oppstår lange køer overalt. Vi måtte vente lenge på heiser, både til og fra frokost, innsjekk- utsjekk, til parkeringskjeller osv.. Kaotisk i resepsjonsområdet- masse folk som står tett og venter i kø. Kø i frokostsalen. Det er ødeleggende for et besøk på et ellers flott designhotell.

1  Takk, idas52
Marianne Høybakk, Other på Clarion Hotel The Hub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei idas52,

Takk for tilbakemeldingen. Vi er helt enig med deg at logistikken er svært tøff om dagen.
Vi er fortsatt inne i en pandemi og ikke alt er likt som tidligere.
Man vil oppleve noe mer kø ved innsjekk, bar og i frokost. Vi ber derfor alle våre gjester om både forståelse og tålmodighet og takker alle for at de følger retningslinjene under sitt opphold. Jeg forstår at dette ødelegger for total opplevelsen. Vi gleder oss til vi kan operere hotellet igjen uten 1m og restriksjoner. Men det er nok enda en stund til.

Takk for at du var vår gjest i en svært spesiell tid.

Anmeldt 31. juli 2021

Meget sentral hotell med spennende utseende. Veldig moderne hotell som gir mye for pengene. Imponerende frokost bufe til enhver smak. 55" tv på rommet og espresso maskin. Men jeg foretrekker en vannkokker med tilbehør i stedet for espresso maskin. Det var første gang jeg kunne ikke sitte på sengen pga alle pynte putter. Dårlig sitteplass var det også på rommet med kun en stol til å sitte. Men ellers var rommet meget moderne og ikke så stort.

Romtips: Rommet er for dyrt for det du får. Mye bråk på rommet fra Oslo city side fra Pub under. Særlig på fredag/lørdag
1  Takk, Bernard N

Hei Bernard N,

Takk for fantastisk oppsummering av vårt hotell. Dette betyr mye for oss.
Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.
Dette er alt det handler om for oss. Fornøyde gjester. Tusen tusen takk.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell. Dårlig bemanning i resepsjonen, tok lang tid å få hjelp. Pluss for «fast check in» på egenhånd, men da fikk vi ikke de riktige frokostkortene.
Rengjøring på vårt familierom var dårlig. Vi fant matrester i barnas seng. Når vi dusjet og det kom «dogg» på speilet, viste det seg at speilet ikke var vasket, her var det masse skriftfrq tidligere beboere.
Deilig frokost. Fine smitteverntiltak.
Men gjenerelt lite imponert over hygiene og rengjøring på rommene.

Romtips: Om du kan unngå innsjekk og utsjekk på de travleste tidspunktene er dette en fordel.
1  Takk, 166maritam

Hei 166maritam,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Vi er så utrolig takknemlig for å ha deg som vår gjest i en svært spesiell tid.
Hele vår normal situasjon er endret siden Mars 2020. Vi har måtte endret samtlige rutiner og hvordan vi opererer vår drift i sin helhet. Det har vært en tøff tid og vi har gått fra 14 gjester til 1800 gjester hver dag nå i sommer på rekord fart. Vår bransje har stor mangel på arbeidstakere og ikke minst er mange nettopp kommet tilbake fra permittering. Vi har en liten vei å gå før vi er der vi var, men vi lover å stå på å fortsette å jobbe på for å bli enda flinkere i det vi gjør og ikke minst skape unike gjesteopplevelser. Det kan jeg gi en lovnad på og så må vi be om forståelse for at det vil ta oss litt tid før vi er 100 % på plass igjen. Tusen tusen takk for at dere er våre gjester i denne perioden.

Anmeldt 29. juli 2021

Dette er vel eit av dei dårligste hotellene når det gjelder service som eg har budd på.
Fint hotell men utrolig dårlig service.
Kommer ikke til og bu der en gang til.

Skal du ha ei hyggelige helg i oslo.... velg eit annet hotel

Ifra takterrasse til kjeller så var det utrolig dårlig service

Takk, neideta

Hei neideta,

Takk for at du tok deg tid å skrive til oss her.
Det var utrolig leit å høre at du opplever vårt hotell slik.
Vi har full forståelse for at vårt hotell ikke faller i smak hos alle.
Det finnes utrolig mange gode hoteller i Oslo. Håper du finner en favoritt blant disse.

Ønsker deg en god sommer videre.

Anmeldt 26. juli 2021

Bodde to netter på The Hub. Fikk et veldig bra rom, og ble imponert over hvordan de gjorde det med frokosten. Det var ikke så mye folk som tidligere, og utvalget til frokosten var rett og slett imponerende, og vel så det. Serviceinnstilte arbeidere, og tøft heis system. En gang var det noe kø i heisene, men da tok vi bare utfordringen med å ta trappene opp 13 etasjer. Og tok det som en liten trim. Hotellet ligger sentralt.

Romtips: Rom med utsikt til Operaen
Takk, Persteinskog

Hei Persteinskog,

Dette betyr så utrolig mye. Tusen tusen takk for en god tilbakemelding. For oss nå etter halvannet år med tilnærmet ingen drift til full drift nå i sommer har vært en stor påkjennelse på oss ved hotellet. Det å få gode tilbakemeldinger og kunne skape magiske gjesteopplevelser er det vi brenner for og det gjør mitt hotellhjertet oppriktig glad og stolt av å lese denne tilbakemeldingen.
Tusen millioner takk! Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss.